![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik gebruikte DBN nuke op een harde schijf die ik kreeg en toen ging ik naar de installatie van Windows XP zou beginnen met het laden van de bestanden en vervolgens wanneer het begint Windows Setup het crasht met de code 0x0000007B Ik heb geprobeerd de schijf te partitioneren, maar ik denk dat ik doe iets fout, help! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als u zou kunnen hebben is bestuurder apparaat kwestie, hebben een te lezen via deze om te zien of het helpt http://support.microsoft.com/kb/324103
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows 7 zwart scherm Crash | asinara88 | Windows besturingssystemen | 1 | 8 november 2009 17:42 |
| SUPERAntiSpyware & Windows 7 Blue Screen & Uninstall / Remove Crash Fix | Hybr! D | Windows besturingssystemen | 5 | 31 oktober 2009 17:11 |
| Vrije harddisk partitioneren / formatteren voor Windows? | livedref07 | Drives & Removable Media | 2 | 29 mei 2009 07:46 |
| Zal mijn harddisk opstarten van Windows in een andere pc? | pete21 | Windows besturingssystemen | 12 | De 6 april 2009 14:47 |
| Cant install Windows Live Messenger nieuwe en nu huicheltaal zelfs installeren oud | Mohi212 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 26 Jan 2009 06:55 |
| Thread Tools | |
| |