mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Blank Harddrive, Windows Xp Installer og Crash!

Reply

Thread Tools
Old 26 april 2009, 22:53
New Member Group

Default Blank Harddrive, Windows Xp Installer og Crash!

Jeg brukte dbn til atomvåpen en harddisk som jeg har, og når jeg gikk å installere Windows XP vil den begynne å laste alle filene og når den starter windows setup den krasjer med koden

0x0000007B

Jeg prøvde partisjonering stasjonen men jeg tror jeg gjør noe galt, kan du hjelpe!
Old 27 april 2009, 07:18
Donor Group

Default Blank Harddrive, Windows Xp Installer og Crash!

Høres ut som du kanskje er driveren enheten problemet, har lest gjennom dette for å se om det hjelper
http://support.microsoft.com/kb/324103

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows 7 svart skjerm Crash asinara88 Windows-operativsystemer 1 8 november 2009 17:42
SUPERAntiSpyware & Windows 7 Blue Screen & Avinstaller / fjern Crash Fix Hybr! D Windows-operativsystemer 5 31 oktober 2009 17:11
Gratis harddrive partisjonering / formatering for windows? livedref07 Drivere og flyttbare medier 2 29 mai 2009 07:46
Vil Harddrive Boot Windows i en annen PC? pete21 Windows-operativsystemer 12 6 april 2009 14:47
Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle Mohi212 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 3 26 januar 2009 06:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.