![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg brukte dbn til atomvåpen en harddisk som jeg har, og når jeg gikk å installere Windows XP vil den begynne å laste alle filene og når den starter windows setup den krasjer med koden 0x0000007B Jeg prøvde partisjonering stasjonen men jeg tror jeg gjør noe galt, kan du hjelpe! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som du kanskje er driveren enheten problemet, har lest gjennom dette for å se om det hjelper http://support.microsoft.com/kb/324103
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows 7 svart skjerm Crash | asinara88 | Windows-operativsystemer | 1 | 8 november 2009 17:42 |
| SUPERAntiSpyware & Windows 7 Blue Screen & Avinstaller / fjern Crash Fix | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 5 | 31 oktober 2009 17:11 |
| Gratis harddrive partisjonering / formatering for windows? | livedref07 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 29 mai 2009 07:46 |
| Vil Harddrive Boot Windows i en annen PC? | pete21 | Windows-operativsystemer | 12 | 6 april 2009 14:47 |
| Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle | Mohi212 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Thread Tools | |
| |