Blå skærm - Kan ikke finde harddisk partition En dell optiplex 745 tårn med blå skærm. Jeg har allerede prøvet fejlsikret tilstand, fejlsikret tilstand med netværk, og Fejlsikret tilstand med kommandoprompt. Fejlkoden på skærmen er 0x00000024 (0x00190203, 0x8A6C6008, 0xC0000102, 0x00000000). Computeren havde virus spørgsmål. Ved første, jeg var i stand til at starte op i Windows, men jeg er nødt til at genstarte den, så jeg kan komme ind i fejlsikret tilstand. Jeg fik den blå skærm lige efter at. Jeg forsøgte Ultimate boot cd i, at det, jeg er kun i stand til at se en af drev som 80 GB, et andet som ingen partition oplysninger. Jeg var bange for de drev var setup som RAID indstilling. Jeg spurgte ejeren af den computer, og han ikke husker at oprette drevene som RAID. Er der en måde at finde ud af, om de drev et RAID-opsætning? Det mærkelige del er, hvis jeg fjerner netledningen til en af drevet, og starte computeren op. Jeg kan se Windows XP logoet, men så skal det gå til blå skærm lige efter at. |