vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Sininen näyttö - ei voi havaita kovalevy osio

Reply

Thread Tools
Old 25. päivästä toukokuuta 2009, 17:11
Uusi Jäsen

Default Sininen näyttö - ei voi havaita kovalevy osio

Dell OptiPlex 745 torni, jossa on sininen näyttö. Olen jo yrittänyt vikasietotilassa vikasietotilassa kanssa verkottumista, ja vikasietotilan komentokehote. Virhekoodi ruudulla on 0x00000024 (0x00190203, 0x8A6C6008, 0xC0000102, 0x00000000). Tietokone oli ottaa virus kysymys. Aluksi minulla oli tilaisuus käynnistää Windowsin, mutta minun on käynnistää sen uudelleen, jotta voin mennä vikasietotilassa. Sain sinisen ruudun oikeassa jälkeen. Yritin Ultimate boot cd, siinä olen ainoa mahdollisuus nähdä yksi ajaa kuin 80 Gt, toinen ei osiotiedot. Pelkäsin, että asemat olivat asetettu kuten raid asetukset. Kysyin omistajaan, ja hän ei muista perustamista ajaa kuin raid. Onko tapa selvittää, onko asemien todellakin ratsiassa setup? Tämä outo osa on jos voin poistaa virtajohto johonkin asemaan ja käynnistetään tietokone asti. Näen Windows XP: n logo, mutta sitten se mene sinisen näytön oikeassa jälkeen.
Old 26. päivästä toukokuuta 2009, 06:40
Jäsen

Default Sininen näyttö - ei voi havaita kovalevy osio

kokeilla käynnistämistä on windows cd päästä CMD sitten käynnissä CHKDSK, se kuulostaa osio on vioittunut.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Compaq HP NC4200 - XP: n asentaminen - Cannot Jäljitä Hard Drive setsuna Faiz seiei Drives & Removable Media 1 3. Jun 2009 03:07
Mahdollista palauttaa tietoja Off Partition on sekaisin Hard Drive? plissken Drives & Removable Media 1 12. Huhtikuu 2009 06:20
Tietokone ei tunnista Seagate ulkoisen kovalevyn? Endy Drives & Removable Media 2 9. Jan 2009 09:12
Yritetään Partition minun kovalevy ..... 4D (Fordy (Ford) Ollie Drives & Removable Media 17 14. lokakuu 2008 03:25
Miten Luo osio ulkoiselle kovalevylle? andrewanimation Drives & Removable Media 1 27. Sep 2007 21:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.