![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Dell OptiPlex 745 torni, jossa on sininen näyttö. Olen jo yrittänyt vikasietotilassa vikasietotilassa kanssa verkottumista, ja vikasietotilan komentokehote. Virhekoodi ruudulla on 0x00000024 (0x00190203, 0x8A6C6008, 0xC0000102, 0x00000000). Tietokone oli ottaa virus kysymys. Aluksi minulla oli tilaisuus käynnistää Windowsin, mutta minun on käynnistää sen uudelleen, jotta voin mennä vikasietotilassa. Sain sinisen ruudun oikeassa jälkeen. Yritin Ultimate boot cd, siinä olen ainoa mahdollisuus nähdä yksi ajaa kuin 80 Gt, toinen ei osiotiedot. Pelkäsin, että asemat olivat asetettu kuten raid asetukset. Kysyin omistajaan, ja hän ei muista perustamista ajaa kuin raid. Onko tapa selvittää, onko asemien todellakin ratsiassa setup? Tämä outo osa on jos voin poistaa virtajohto johonkin asemaan ja käynnistetään tietokone asti. Näen Windows XP: n logo, mutta sitten se mene sinisen näytön oikeassa jälkeen. |
|
| |||
| |||
| kokeilla käynnistämistä on windows cd päästä CMD sitten käynnissä CHKDSK, se kuulostaa osio on vioittunut. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Compaq HP NC4200 - XP: n asentaminen - Cannot Jäljitä Hard Drive | setsuna Faiz seiei | Drives & Removable Media | 1 | 3. Jun 2009 03:07 |
| Mahdollista palauttaa tietoja Off Partition on sekaisin Hard Drive? | plissken | Drives & Removable Media | 1 | 12. Huhtikuu 2009 06:20 |
| Tietokone ei tunnista Seagate ulkoisen kovalevyn? | Endy | Drives & Removable Media | 2 | 9. Jan 2009 09:12 |
| Yritetään Partition minun kovalevy ..... | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Drives & Removable Media | 17 | 14. lokakuu 2008 03:25 |
| Miten Luo osio ulkoiselle kovalevylle? | andrewanimation | Drives & Removable Media | 1 | 27. Sep 2007 21:08 |
| Thread Tools | |
| |