mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Blauw scherm - Kan niet detecteren harde schijf partitioneren

Reply

Thread Tools
Old 25 mei 2009, 17:11
Nieuw Lid Fractie

Default Blauw scherm - Kan niet detecteren harde schijf partitioneren

Een Dell OptiPlex 745 toren met blauw scherm. Ik heb al geprobeerd de veilige modus, veilige modus met netwerkondersteuning en veilige modus met opdrachtprompt. De foutcode die op het scherm is 0x00000024 (0x00190203, 0x8A6C6008, 0xC0000102, 0x00000000). De computer had het virus kwestie. Op het eerste, was ik in staat op te starten in Windows, maar ik heb opnieuw op te starten, zodat ik kan je in de veilige modus. Ik heb het blauwe scherm rechts daarna. Ik probeerde Ultimate Boot CD, in het, ik ben alleen kunnen zien als een schijf van 80GB, een andere partitie als geen informatie. Ik was bang van de stations werden instellen als raid instelling. Ik vroeg de eigenaar van de computer, en hij herinnert zich niet het opzetten van de schijven als RAID. Is er een manier om erachter te komen of het inderdaad schijven een RAID setup? Het rare is als ik het verwijder het netsnoer aan op een van de schijf, en start de computer op. Ik zie de Windows XP-logo, maar dan gaat u naar blauw scherm rechts daarna.
Old 26 mei 2009, 06:40
Lid Fractie

Default Blauw scherm - Kan niet detecteren harde schijf partitioneren

Probeer het opstarten van een Windows-cd om naar CMD, dan draait CHKDSK, het klinkt alsof je partitie is beschadigd.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
HP Compaq NC4200 - XP installeren - Kan niet Detect Hard Drive Setsuna Faiz seiei Drives & Removable Media 1 De 3 juni 2009 03:07
Mogelijk om data te recoveren Off-partitie van een messed up Hard Drive? plissken Drives & Removable Media 1 12 apr 2009 06:20
Geen computer zou detecteren mijn Seagate externe harde schijf? Endy Drives & Removable Media 2 9 Jan 2009 09:12
Een poging om mijn harde schijf partitioneren ..... 4D (Fordy (Ford) Ollie Drives & Removable Media 17 14 okt 2008 03:25
Hoe maak ik een partitie op een externe harde schijf? andrewanimation Drives & Removable Media 1 27e sep 2007 21:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.