![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Omassa tietokoneessa alakertaan, minulla on sininen näyttö kuolema, jos joku ei ole, mitä se tarkoittaa, sen kun näyttö menee siniseksi, ja niiden on paljon valkoista kirjallisesti. No, im ajatellut pyyhkiä minun tietokone, mutta i havent bked enintään mitään. Ive tryed vikasietotilassa. Im pritty paljon **** ed Apua? |
|
| |||
| |||
| Niin, et voi päästä Windows lainkaan edes vikasietotilassa? Jos vastaus on ei, sitten ainoa toinen vaihtoehto on yrittää korjauksen. Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Joo, olen tryed vikasietotilassa, ja se ei toiminut, miten i korjaus? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos virhe koodi näyttää kirjoittaa sitä ja kirjoita se tästä!
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| voisitteko menoista selityksenne please? teit mitään jopa viikko, ennen kuin se tapahtui, kaikki kovia / pehmeitä ruokaperunaan muutokset? |
|
| |||
| |||
| Oletko tryed lastaus rompulta ja korjaamisesta se sieltä. |
|
| |||
| |||
| Joo i ladata koneeseen minun flime sim. seuraavana päivänä sain sininen näyttö. Ive tryed vikasietotilassa, haluan 2 tehdä, on saada kaikki kuvieni bk. I dont ole CD-tai owt. Im juuttunut |
|
| |||
| |||
| kun käynnisty vikasietotilassa voit käyttäjien tilejä tai se mene sininen näyttö kuolemaan ennen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jos näin antaa meille koodeja etc kaveri!
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Blue screen kuoleman | lori26 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30. marraskuu 2008 08:23 |
| Blue screen kuoleman jälkeen OS korjaus | CNN | Windows-käyttöjärjestelmät | 13 | 14. lokakuu 2008 17:49 |
| Blue Screen of Death! | Cloud123 | Rautatavaran Chat | 5 | 6. Sep 2008 07:06 |
| Blue screen kuoleman .. | chilloutcolin | PC & Console Gaming | 5 | 16th Feb 2008 14:45 |
| Sininen näyttö kuolema! | cammochris | Drives & Removable Media | 2 | 1. marraskuu 2007 00:57 |
| Thread Tools | |
| |