![]() |
|
| |||
| |||
| Op mijn computer beneden, ik heb het blauwe scherm van de dood, als iemand niet niet wat dat betekent, haar toen mijn scherm blauw en hun is een veel wit. Nou, im denken poetsdoeken mijn computer, but i havent bked alles. Ive tryed veilige modus. Im pritty veel **** ed Help? |
|
| |||
| |||
| Zo kun je dus niet in Windows op alle, zelfs met behulp van de veilige modus? Als het antwoord nee, dan is uw enige andere optie is proberen een reparatie. Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Ja, ik heb tryed de veilige modus, en het werkte niet, hoe zou ik de reparatie? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als er een foutcode verschijnt opschrijven en typ het hier!
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Kunt u uw uitgaven uitleg alstublieft? heb je alles wat zelfs tot een week voordat het gebeurde, harde / soft ware veranderingen? |
|
| |||
| |||
| Heb je tryed laden van de cd en reparatie van daar. |
|
| |||
| |||
| Ja, Ik heb een vliegtuig voor mijn flime SIM. de volgende dag kreeg ik het blauwe scherm. Ive tryed veilige modus, alles wat ik wil doen is 2 krijgt al mijn foto's bk. I dont hebben alle cd's of owt. Im geplakt |
|
| |||
| |||
| wanneer u opstart in de veilige modus kunt u naar gebruikersaccounts of is zij naar blauw scherm van de dood voor? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| zo ja, geef ons de codes etc maatje!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Blauw scherm van de dood | lori26 | Windows besturingssystemen | 1 | 30 nov 2008 08:23 |
| Blauw scherm van overlijden na een OS reparatie | CNN | Windows besturingssystemen | 13 | 14 okt 2008 17:49 |
| Blue Screen of Death! | Cloud123 | Algemeen Hardware Chat | 5 | 6e Sep 2008 07:06 |
| Blauw scherm van de dood .. | chilloutcolin | PC & Gaming Console | 5 | 16 feb 2008 14:45 |
| Blue screen of death! | cammochris | Drives & Removable Media | 2 | 1 Nov 2007 00:57 |
| Thread Tools | |
| |