![]() |
|
| |||
| |||
| På min datamaskin nede, jeg har den blå skjermen på døden, hvis noen ikke ikke hva det betyr, dets når skjermen blir blå, og er mye hvitt skriver. Vel, im tenking av tørke maskinen min, men jeg har ikke bked opp noe. Ive tryed sikkermodus. Im pritty mye **** ed Hjelp? |
|
| |||
| |||
| Så, du kan ikke komme inn i Windows på alle, selv ved hjelp av sikkermodus? Hvis svaret er nei, så det eneste andre alternativet er å prøve en reparasjon. Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg har tryed sikker modus, og det fungerte ikke, hvordan ville jeg reparere? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis en feilkode vises skrive det ned og skriv det her!
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| kunne du expend din forklaring takk? har du gjort noe med opptil en uke før det skjedde noe hard / soft ware endringer? |
|
| |||
| |||
| Har du tryed lasting fra cd og reparere det derfra. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg lastet ned et fly for min flime SIM. neste dag fikk jeg den blå skjermen. Ive tryed sikker modus, alt jeg ønsker 2 gjøre er å få alle bildene mine bk. Jeg ikke har noen CD-er eller owt. Im stuck |
|
| |||
| |||
| når du starter opp i sikker modus kan du komme til brukerkontoer eller gjør det gå til blå skjerm for død før? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis ja oppgi kodene osv. kompis!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|