![]() |
|
| |||
| |||
| På min dator där nere, jag har Blue screen of death, om någon inte någon vad det betyder att när min skärm är blå och är ett mycket vitt skrivpapper. Well, im tänker på att torka min dator, men jag har icke bked upp någonting. Ive tryed felsäkert läge. Im pritty mycket **** ed Hjälp? |
|
| |||
| |||
| Så kan du inte komma in på Windows alls, inte ens i felsäkert läge? Om svaret är nej, så din enda andra alternativet är att försöka en reparation. Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Ja, jag har tryed felsäkert läge, och det fungerade inte, hur skulle jag reparera? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om en felkod visas skriva ner det och skriv in det här!
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Kan ni ned er förklaring tack? har du gjort något ens upp till en vecka innan det hände något hårt / mjukt lager ändringar? |
|
| |||
| |||
| Har du tryed lastning från cd och reparera det därifrån. |
|
| |||
| |||
| Ja jag har hämtat en plan för min flime sim. nästa dag fick jag den blå skärmen. Ive tryed felsäkert läge, allt jag vill ha 2 göra är att få alla mina bilder bk. Jag dont har några cd-skivor eller owt. Im fastnat |
|
| |||
| |||
| när du starta upp i felsäkert läge kan du komma till användarkonton eller har den gå till blue screen of death förut? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| så ge oss koderna osv kompis!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|