![]() |
|
| |||
| |||
| håber, at dette er det rigtige sted at skrive dette. Jeg får den "blå skærm af død" temmelig ofte, tror jeg, at dens hovedsagelig når im spil (jeg dont kende hvis Crysis er overbelaste min pc eller noget) men jeg netop dont kende hvad de skal gøre. iv vedhæftet et billede af min sidste blå skærm for dig at få et kig på. Please help |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som et grafikkort spørgsmål.
| |||
| |||
| Jeg hentede de nyeste drivere tidligere. iv havde blå skærm to gange i dag, cant huske hvis jeg hentede dem i mellem eller efter. I shouldn't skal få dem, så snart deres uaktuel skal jeg? fordi jeg får dem temmelig ofte. do u nødt til at afinstallere tidligere chauffører? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De nye skal blot installere over toppen. Du behøver ikke at få dem, så snart de kommer ud, lige så længe du gøre det en gang imellem. Har du renset din pc for støv for nylig? Grafikkortet kan overophedning. Også, er det kun ske i nogle spil? Eller gør det ske i alle spil?
|
| |||
| |||
| Jeg rensede den i dag, min grafik bil idles på omkring 45 grader bliver op til omkring 65, når im playing Crysis. Det sker, hvis im bare surfe på internettet eller gør noget, og selv om, så det shouldn't have grafikkortet overophedning. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afinstallere den gamle drivere, før du installerer det nye.
serverguy hvad du siger er kun til tider sandt. For eksempel har jeg disse computere, vil bluescreen 100% af tiden Hvis du installerer nVidia drivere over toppen af dem, installerer Windows automatisk. Mit system: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Gjort nogen hardware ændringer fornylig? Jeg kender en ven, som havde midlertidigt swiched hans 550w PSU til en 300 W og havde hyppige bsod, |
|
| |||
| |||
| Jeg købte en gigabyte GeForce 8800gt og en ekstra 1.5gb ram et par måneder siden, men jeg tror, jeg fik den bsod før denne. |
|
| |||
| |||
| Vær venlig ikke at starte et duplikateksemplar emne. Tak, |
|
| |||
| |||
| ked af det. iv bare havde en anden bsod og im ikke sikker på, hvad det handler om. kan du så se venligst? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Blå skærm af dødsfald | lori26 | Windows-operativsystemer | 1 | 30 november 2008 08:23 |
| Blue Screen af Death! | Cloud123 | General Hardware Chat | 5 | 6. sep 2008 07:06 |
| Blå skærm Dødens | Demtschuk | Windows-operativsystemer | 8 | 2 april 2008 15:48 |
| Blå skærm af dødsfald .. | chilloutcolin | PC & Console Gaming | 5 | 16 februar 2008 14:45 |
| Blå skærm af død! | cammochris | Drives & flytbare medier | 2 | 1 november 2007 00:57 |
| Thread Tools | |
| |