![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| toivomme, että tämä on oikea paikka postata tähän. saan "sininen ruutu kuoleman" melko usein, mielestäni sen lähinnä silloin, kun im pelejä (i dont tiedä, Crysis yliohjaus minun pc tai jotain), mutta i just dont tiedä mitä tehdä. iv liitteenä kuvan viimeinen sininen näyttö sinulla on tarkasteltava. please help |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa kuin näytönohjaimen kysymys.
| |||
| |||
| Olen ladannut uusimmat ajurit aikaisemmin. iv oli sininen ruutu kahdesti tänään, kallistuksen muistaa jos i ladata niitä välillä tai sen jälkeen. i shouldnt on saada niin pian kuin niiden vanhentunut minun pitäisi? koska en saada niitä melko usein. do u tarvitse poistaa edellisen ajurit? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uusien pitäisi asentaa alkuun. Sinun ei tarvitse saada niin pian kuin ne tulevat juuri, kunhan teet sen kerran, kun taas. Oletko puhdistaa tietokoneen pölyn äskettäin? Grafiikkakortti voidaan ylikuumenemisen. Myös, onko se vain tapahtuu joissakin peleissä? Vai onko se tapahtuu kaikissa peleissä?
|
| |||
| |||
| i puhdistaa sen tänään, minun grafiikka auton idles noin 45 astetta nousee noin 65, kun im pelaaminen Crysis. se tapahtuu, jos im vain selaat Internetiä tai tee mitään ja vaikka, joten shouldnt olla näytönohjaimen ylikuumenemista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Poista vanhat ajurit ennen kuin asennat uusia.
serverguy mitä te sanotte, on vain joskus totta. Esimerkiksi olen näissä tietokoneissa se bluescreen 100% ajasta jos asennat nVidia kuljettajien yli yläreunassa ne ikkunat automaattisesti asentaa. My System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Made laiteriippumattomasti muutoksia viime aikoina? Tiedän ystävä, joka oli tilapäisesti swiched hänen 550w PSU on 300W ja oli usein bsod, |
|
| |||
| |||
| ostin gigatavu GeForce 8800gt ja ylimääräinen 1.5gb ram muutama kuukausi sitten, mutta uskon sai bsod tätä ennen. |
|
| |||
| |||
| Älä aloita kaksoiskappaleen aihe. Kiitos, |
|
| |||
| |||
| pahoillani siitä. iv vain oli toinen bsod ja im ole varma, mikä sen noin. voi sinulla on tarkasteltava please? |