![]() |
|
| |||
| |||
| hoop dat dit de juiste plaats voor deze post. Ik krijg de "blue screen of death" vrij vaak, ik vind haar vooral als im playing games (i dont know als Crysis is overbelasting van mijn pc of zoiets), maar i just dont weet wat te doen. iv bijgevoegd een foto van mijn laatste blauwe scherm voor je moet zien. help |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als een grafische kaart probleem.
| |||
| |||
| Ik downloadde de nieuwste stuurprogramma's eerder. iv had het blauwe scherm tweemaal vandaag, cant remember if i gedownload ze in tussen of na. i shouldnt worden om ze zo snel als hun niet meer van deze tijd moet ik? want ik krijg ze redelijk vaak. do u nodig voor het verwijderen van de vorige bestuurders? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De nieuwe moet gewoon installeren op de top. U hoeft niet te krijgen, zodra ze uitkomen, net zo lang als je het eenmaal in een tijdje. Heeft u uw PC gereinigd van stof onlangs? De grafische kaart kan worden oververhitting. Ook doet het alleen in bepaalde games? Of is het gebeuren in alle spellen?
|
| |||
| |||
| i schoongemaakt het vandaag, mijn grafische idles auto op ongeveer 45 graden krijgt tot ongeveer 65 in wanneer im playing Crysis. het gebeurt als im gewoon surfen op het internet of doen ook al, dus het shouldnt worden de grafische kaart oververhitting. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verwijder de oude drivers voor het installeren van nieuwe.
serverguy wat je zegt is alleen soms waar. Zo heb ik deze computers die bluescreen 100% van de tijd als je nVidia-stuurprogramma's installeren op de top van de vensters die automatisch wordt geïnstalleerd. Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ik kocht een gigabyte geforce 8800gt en een extra 1,5 GB ram een paar maanden geleden, maar ik denk dat ik heb de BSOD voordat dit. |
|
| |||
| |||
| Please do not start een duplicaat onderwerp. Bedankt, |
|
| |||
| |||
| Sorry. iv gewoon nog een BSOD en im niet zeker weet wat haar over. kunt u een kijkje alstublieft? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Blauw scherm van de dood | lori26 | Windows besturingssystemen | 1 | 30 nov 2008 08:23 |
| Blue Screen of Death! | Cloud123 | Algemeen Hardware Chat | 5 | 6e Sep 2008 07:06 |
| Blauw scherm van de dood | Demtschuk | Windows besturingssystemen | 8 | De 2 april 2008 15:48 |
| Blauw scherm van de dood .. | chilloutcolin | PC & Gaming Console | 5 | 16 feb 2008 14:45 |
| Blue screen of death! | cammochris | Drives & Removable Media | 2 | 1 Nov 2007 00:57 |
| Thread Tools | |
| |