![]() |
|
| |||
| |||
| håper dette er rett sted å poste dette. Jeg får det "blå skjerm for død" ganske ofte, og jeg tror det hovedsakelig når im spill (jeg dont vite om Crysis er overbelastning min pc eller noe) men jeg dont vite hva å gjøre. iv vedlagt et bilde av min siste blå skjerm for deg å ta en titt på. behage hjelpe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som en grafikkortet problemet.
| |||
| |||
| Jeg lastet ned de nyeste driverne tidligere. iv hadde den blå skjermen to ganger i dag, cant huske om jeg lastet dem ned i mellom eller bak. Jeg burde være å få dem så snart de utdatert skal jeg? fordi jeg få dem ganske ofte. gjøre u må avinstallere tidligere drivere? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den nye burde installere over toppen. Du trenger ikke å få dem så snart de kommer ut, bare så lenge du gjør det innimellom. Har du renset PCen av støv nylig? Grafikkortet kan bli overopphetet. Dessuten tar det bare skje i noen spill? Eller betyr det skje i alle spill?
|
| |||
| |||
| Jeg renset den i dag, min grafikk bil idles på rundt 45 grader får opptil 65 når im spille crysis. Det skjer hvis im bare surfer på Internett eller gjøre noe som godt om, så det burde være grafikkortet overoppheting. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avinstallere de gamle driverne før du installerer nye.
serverguy hva du sier er bare noen ganger sant. For eksempel har jeg disse datamaskinene som bluescreen 100% av tiden Hvis du installerer nVidia drivere over toppen av de vinduene automatisk installeres. Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Gjort noen maskinvareendringer siste? Jeg kjenner en venn som hadde midlertidig swiched hans 550w PSU til en 300W og hadde hyppige bsod, |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøpte en gigabyte GeForce 8800gt og ekstra 1.5gb ram for noen måneder siden, men jeg tror jeg fikk bsod før. |
|
| |||
| |||
| Vennligst ikke starte et duplikat emnet. Takk, |
|
| |||
| |||
| beklager. iv bare hadde en annen bsod og im ikke sikker på hva det ca. kan du ta en titt takk? |