![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har en dell desktop dimension 5000 pc. dens et par år gamle. et par måneder siden havde jeg problemer med det og geninstalleret Windows. Siden da jeg har fået blå skærm fejlmeddelelser hver ny og næ. første gang jeg gjorde det jeg faktisk er betalt en pro til at komme ind og installere Windows som jeg gjorde ikke have et fingerpeg. Thats når blå skærm fejlmeddelelser startet. anyway de beskeder er: *** STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0x805A360E, 0xF7CB8944, 0Xf7CB8640) og *** STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0x805A360E, 10xF7A3C1E4, 0xF7A3BEE0) Jeg er ikke sikker på, at hvis der er sket noget andet forskellige indlæg, men Thats hvad jeg skrev før. hvis nogen ved, hvad det betyder ville virkelig sætter pris på din hjælp. tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan være nødt til at jage rundt på denne ene på Microsoft DENO men her er en begyndelse.
| |||
| |||
| Dette kan være hvad du søger http://www.softwarepatch.com/windows...error-aec.html |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Hej .. Jeg er i øjeblikket fejlfinding denne fejl såvel på en Dell Dimension 4600 købt i 2004 .... specifikt: STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0x805A360E, 10xF7A3C1E4, 0xF7A3BEE0) vises på boot op og kun "sidst kendte konfiguration" værker. Fejlsikret tilstand producerer samme fejl! Jeg er ikke sikker på om jeg skal tørre og genindlæs denne ordning eller ej .... Nysgerrige om mere info om dit system ... Har du AOL 9 VR med spyzapper (nylig opdateret) eller en HP-printer? Nylig HP Deskjet D1300 serien blev installeret, men selv når jeg fjernet denne software og driver det stadig skete. Også AOL spyzapper var en tvungen opdatering (kan ikke un-install) Det sker temmelig meget på hver genstart .... Har hotfixet arbejde for dig??? Den eneste grund jeg ikke har prøvet det endnu var fordi under numrene i stopfejl jeg har, er der ikke flere oplysninger, hvis ikke føreren er opført eller noget. Hotfixet nævnt her lister "aec.sys" under stopfejl numre. Igen mine fejl liste intet efter numre Tak .. -Rob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gør et Windows reparation slags 99% af spørgsmål som dette, er det en enkel og hurtig måde til fastgørelse af det.
| |||
| |||
| Hi Rob Ved ikke, om programrettelsen arbejdede eller ej jeg kiggede rundt og kom op med en mulig fix.Denno666 har ikke været tilbage på at sige, at det ikke så der en rimelig chance det gjorde også en chance han havde fundet en anden løsning. Ligesom Dave siger Windows reparation er altid en god vej at gå på disse typer af problemer, i hvert fald før du foretager en geninstallation. |
|
| |||
| |||
| Hmmmmmm ... Ja genindlæsning er altid en sidste udvej. Selv en reparation af vinduer må ikke arbejde, hvis en 3. part spørgsmål. Men jeg hælder mod HP software er synderen. Det hele så ud til at starte efter denne nye printer blev installeret. Da denne maskine har også et problem med at bruge msconfig lige siden HP Deskjet D1300 serien installation. Når de forsøger at anvende indstillingerne i msconfig: en "adgang nægtet fejl blev returneret under forsøget på at ændre en tjenesteydelse. Du kan være nødt til at logge på ved hjælp af en administratorkonto for at gøre det bestemte ændringer" Men ændringerne er stadig .... Researching at fejl påpeger HP software (service Pml Driver HPZ12) som en mulig årsag. Selv efter un-installation HP software dette problem eksisterer stadig, men skal fordi tjenesten stadig eksisterer eller noget fra HP stadig lurer. Re-installeret HP software og hvert anlæg blot bliver værre (dvs. ikke finish helt etc), som jeg har set på andre HP model software også .... Deres software Sucks længere. Det skal tilføjes til underskrift databaser af alle anti-malware-programmer ..... lol. Anyway, mit næste skridt vil være at manuelt fjerne alle sidesten stykker fra HP, filer, foders, reg poster ... se hvis begge problemer forsvinde. Dette er ikke min maskine, så det kan være et lille stykke tid før jeg kan prøve dette ... Men jeg vil prøve og holde forum underrettet om eventuelle fremskridt. BTW ovennævnte "adgang nægtet"-fejl kan også være forårsaget af anden software også gerne McAfee. (Som ikke er installeret på computeren, jeg beskæftiger sig med) -Rob |
|
| |||
| |||
| Har du et gendannelsespunkt før installation? Daft spørgsmål, som vi alle ved, at vi bør, men! Ganske vist lyder som var det HP-software, held og lykke med unpicking. |
|
| |||
| |||
| hej sorry guys jeg har ikke kontrolleret mit indlæg for et stykke tid, så kun realiseres havde svar på her. anyway jeg stadig bliver ved med at få blå skærm fejlmeddelelser. Jeg har ikke skrevet, hvad de var dog så dont kende, hvis de samme eller ej, jeg endte med at udslette min comp igen på søndag, men jeg har haft et par fejlmeddelelser siden da (en her til morgen, når der faktisk er tændt comp) alligevel for at fyren der spurgte, før jeg har en dell printer ikke hk og jeg har AOL 9,0 (ikke vr). Personligt mener jeg, at min comp er f * cked. Jeg kan leve med det og samtidig irriterende det gør ikke have for meget af en virkning. netop mod irriterende. (og undertiden comp kan køre rigtig langsom, men på den mo kører fint) at software jeg hentede gjorde ikke synes at arbejde første gang, men jeg har ikke hentet det denne gang, så vil forsøge igen. tak for alle jeres hjælp skønt. hvis det er længere løsninger I'd stadig Defo påskønne det |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows fejl Luk ... AHHHH! Blue Screen?! | Zanginator | Windows-operativsystemer | 3 | 2 februar 2009 13:47 |
| Blue stopfejl skærmen | jezza | Windows-operativsystemer | 8 | 13 oktober 2008 13:47 |
| Blue fejl skærmen | dee1981 | General Hardware Chat | 1 | 27th Dec 2007 09:44 |
| Blue Fejl Screen Hjælp | winifred42 | Windows-operativsystemer | 3 | 9. sep 2007 11:22 |
| Irql_not_less_than_equal fejl blå skærm | DVP | Windows-operativsystemer | 1 | 7. sep 2007 17:02 |
| Thread Tools | |
| |