vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Blue screen virhesanomista - HELP

Reply

Thread Tools
Old 21 heinäkuu 2007, 02:28
Uusi Jäsen

Default Blue screen virhesanomista - HELP

Hei

Minulla on dell työpöydän ulottuvuus 5000 kpl. sen muutaman vuoden vanhoja. pari kuukautta sitten minulla oli ongelmia sen kanssa ja uudelleenasennettavien ikkunat.

sen jälkeen olen ollut saada sinisen näytön virhesanomista aina silloin tällöin. ensimmäistä kertaa tein sen i tosiasiallisesti maksettu pro tulla ja asentaa ikkunat kuin i didnt ole hajuakaan. thats kun sininen ruutu virhesanomista alkanut.

joka tapauksessa viestit ovat seuraavat:

*** STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0x805A360E, 0xF7CB8944, 0Xf7CB8640)

ja

*** STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0x805A360E, 10xF7A3C1E4, 0xF7A3BEE0)

En ole varma, onko siitä muita eri viestejä mutta thats mitä olen kirjoittanut ennen. jos joku tietää, mitä tämä tarkoittaa todella arvostamme apuanne.

kiitos
Old 21 heinäkuu 2007, 02:41
Banned ryhmän

Saatat joutua metsästämään noin tässä yksi Microsoft DENO mutta tässä on alku.

http://support.microsoft.com/kb/321637/en-us

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 21 heinäkuu 2007, 03:58
Jäsen

Tämä voisi olla sitä mitä etsit http://www.softwarepatch.com/windows...error-aec.html
Old 21 heinäkuu 2007, 08:43
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by grush View Post
Tämä voisi olla sitä mitä etsit http://www.softwarepatch.com/windows...error-aec.html
ansiosta ihmiset. Olen ladannut edellä. näemme, miten saan päälle. hurraa.
Old 24 heinäkuu 2007, 22:59
Uusi Jäsen

Hei .. olen tällä hetkellä vianetsintä tämän virheen kuin hyvin Dell Dimension 4600 ostettu 2004 .... erityisesti:

STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0x805A360E, 10xF7A3C1E4, 0xF7A3BEE0)

ilmestyy käynnistyä ja vain "viimeinen tiedossa configuration" toimii. Vikasietotilassa tuottaa saman virheen!

En ole varma, pitäisikö minun pyyhi ja ladata tämän järjestelmän tai ei .... Haluatko tietää lisätietoja järjestelmäsi ... sinulla on AOL 9 VR kanssa spyzapper (äskettäin päivitetty) tai HP: n tulostin?

Äskettäin HP Deskjet D1300-sarja on asennettu, mutta vaikka olen poistanut, että ohjelmistot ja kuljettaja on vielä tapahtunut. Myös AOL spyzapper oli pakko päivittää (ei un-install)

Se tapahtuu melko paljon kaikilla uudelleenkäynnistä ....

Onko korjaustiedosto työtä sinulle? Ainoa syy En ole kokeillut, että vielä oli, koska numeroilla on pysäytynyt virhe olen, ei ole mitään lisätietoja, ei kuljettajan listataan tai mitään. Korjaustiedostoa mainittu tässä listoja "aec.sys" under the pysäkki virhe numerot. Jälleen kerran minun virheluetteloa mitään jälkeen numerot

Kiitos ..

-Rob
Old 25 heinäkuu 2007, 02:17
Administrator Group

Doing Windows korjaus lajittelee 99% kysymyksistä, kuten tämä, se on yksinkertainen ja nopea tapa vahvistaa sitä.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 heinäkuu 2007, 10:55
Jäsen

Hi Rob
Etkö tiedä, jos korjaustiedosto valmistettuina tai en katselin ympärilleni ja teki mahdollista fix.Denno666 ei ole palannut sanoa, se ei ole, joten on tasapuoliset mahdollisuudet se myös mahdollisuus hän löysi toinen ratkaisu. Kuten Dave sanoo Windows korjaus on aina hyvä tapa lähteä tällaisia ongelmia, varmasti ennen kuin teet uudelleenasentamisen.
Old 25 heinäkuu 2007, 11:50
Uusi Jäsen

Hmmmmmm ... Kyllä reload on aina viimeinen keino. Myös korjaus ikkunat eivät välttämättä toimi, jos A 3rd party kysymys. But I'm kallistetussa kohti HP: n ohjelmisto on syyllinen. Se kaikki tuntui aloittaa tämän jälkeen uuden tulostimen oli asennettuna. Koska tämä kone on myös ongelma käyttäessäsi msconfig lähtien HP Deskjet D1300-sarjan asennus.
Kun yrität soveltaa asetuksia msconfig:

"pääsy evätään virhe palautetaan samalla muuttaa palvelua. Saatat joutua kirjautumaan käyttäen järjestelmänvalvojan tili tehdä tiettyjä muutoksia"

Mutta muutokset ovat edelleen ....

Researching että virhe pistettä HP: n ohjelmisto (service PML Driver HPZ12) on yksi mahdollinen syyllinen. Senkin jälkeen, kun YK: n asentamalla HP: n ohjelmisto tämä ongelma on yhä olemassa, mutta niiden on oltava, koska palvelu on edelleen olemassa, tai jotain HP edelleen lurks. Re asennettu HP: n ohjelmisto-ja kullekin laitokselle vain pahenee (eli ei viimeistely täysin jne.), joita olen nähnyt muissa HP-ohjelmisto liian .... Niiden ohjelmistot Sucks enää. On syytä lisätä allekirjoituksen tietokannat kaikista haittaohjelmien torjuntaan ohjelmat ..... lol.

Joka tapauksessa minun seuraava askel on manuaalisesti poistaa jääneen kappaletta HP: n, tiedostoja foders, reg merkinnät ... katso jos molemmat ongelmat katoavat.

Tämä ei ole minun koneella niin se voi olla vähän aikaa, ennen kuin voin kokeilla ... Mutta minä yritän pysyä foorumi ilmoitettu mitään edistystä.

BTW edellä mainitut "käyttö estetty-virhe saattaa aiheutua myös muita ohjelmia liian kuten McAfee. (Joka ei ole asennettuna tietokoneeseen Olen käsitellään)

-Rob
Old 25 heinäkuu 2007, 12:13
Jäsen

Annoitko tehdä palautuspiste ennen asennusta? Daft kysymys me kaikki tiedämme, että meillä olisi vaan!
Varmasti kuulostaa se oli HP: n ohjelmisto, onnea kanssa purkamasta.
Old 27 heinäkuu 2007, 01:26
Uusi Jäsen

hei

pahoillani kaverit i havent tarkastetaan minun viesteistä jonkin aikaa, niin vain toteutuneet oli vastaukset täällä.

anyway i vielä pitää saada sinisen näytön virheilmoitukset. i havent kirjoitettu, mitä he olivat kuitenkin niin mukava tietää, onko ne sama vai ei, päädyin pyyhkiä minun pakoll jälleen sunnuntaina, mutta olen ollut muutaman virhesanomista jälkeen (yksi tänä aamuna, kun itse päällä comp)

joka tapauksessa kaveri joka pyysi ennen i on dell tulostin ei hv ja olen AOL 9,0 (ei vr).

Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että minun pakoll on f * cked. Voin elää sen kanssa, ja vaikka harmittaa se doesnt on liian paljon vaikutusta. vain v annoying. (ja joskus comp voi ajaa todella hitaasti mutta molybdeenimarkkinoille on käynnissä sakko)

että ohjelmisto i ladata didnt näytä toimivan ensimmäistä kertaa kuitenkin i havent ladata tällä kertaa niin, yritä uudelleen.

kiitos kaikille auttaa kuitenkin. jos on enää ratkaisuja olin vielä Defo sitä
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.