![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb een dell desktop dimensie 5000 st. zijn een paar jaar oud. een paar maanden geleden had ik problemen met het en Windows opnieuw geïnstalleerd. Sindsdien heb ik steeds blauw scherm foutberichten zo nu en dan. de eerste keer dat ik het deed ik werkelijk betaalde een pro te komen en te installeren windows als i didnt heb een idee. thats wanneer het blauwe scherm foutberichten begonnen. toch worden de berichten: *** STOP: 0x0000007E (0xC0000005, 0x805A360E, 0xF7CB8944, 0Xf7CB8640) en *** STOP: 0x0000007E (0xC0000005, 0x805A360E, 10xF7A3C1E4, 0xF7A3BEE0) Ik ben niet zeker of er een andere verschillende berichten, maar dat is wat ik schreef eerder. Als iemand weet wat dit betekent zou echt waarderen uw hulp. bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kan hebben om te jagen rond op deze bij Microsoft DENO, maar hier is een begin.
| |||
| |||
| Dit kan wat u zoekt http://www.softwarepatch.com/windows...error-aec.html |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Hi .. Op dit moment ben ik het oplossen van deze fout ook op een Dell Dimension 4600 gekocht in 2004 .... het bijzonder: STOP: 0x0000007E (0xC0000005, 0x805A360E, 10xF7A3C1E4, 0xF7A3BEE0) verschijnt op opstarten en alleen "laatst bekende configuratie" werkt. Veilige modus produceert dezelfde fout! Ik ben niet zeker of ik zou vegen en herlaadt dit systeem of niet .... Benieuwd naar meer info over uw systeem ... hebt u AOL 9 VR met spyzapper (gekropen) of een HP printer? Onlangs HP Deskjet D1300-serie is geïnstalleerd, maar zelfs als ik die software verwijderd en bestuurder nog steeds gebeurd. Ook AOL spyzapper was een gedwongen update (kan niet un-install) Het gebeurt vrijwel op elke reboot .... Heeft de hotfix werk voor u? De enige reden dat ik nog niet geprobeerd maar dat was omdat in het kader van de getallen in de Stop-fout ik heb, is er geen informatie meer, geen chauffeur opgenomen of zo. De hotfix hier genoemde lijsten "aec.sys" in het kader van de Stop-fout nummers. Nogmaals mijn fout lijst niets na de nummers Bedankt .. -Rob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Doet een Windows reparatie soorten 99% van kwesties als deze, het is een eenvoudige en snelle manier van vaststelling ervan.
| |||
| |||
| Hoi Rob Weet niet of de patch werkt of niet Ik keek rond en kwam met een mogelijke fix.Denno666 niet is terug op te zeggen het niet, zodat er een eerlijke kans heeft ook een kans vond hij een andere oplossing. Zoals Dave zegt Windows repareren is altijd een goede manier om te gaan op dit soort problemen, zeker voor u een opnieuw. |
|
| |||
| |||
| Hmmmmmm ... Ja een herlaadbeurt is altijd een laatste redmiddel. Zelfs een reparatie van ramen kunnen niet werken als het een 3rd party kwestie. Maar ik ben leunt naar HP-software is de schuldige. Het leek allemaal te starten na deze nieuwe printer is geïnstalleerd. Omdat deze machine heeft ook een probleem met msconfig sinds de HP Deskjet D1300 serie installatie. Bij het toepassen van instellingen in msconfig: "toegang geweigerd een fout is teruggekeerd, terwijl een poging om een service. Mogelijk moet u inloggen met een administrator account om de opgegeven wijzigingen" Maar de veranderingen zijn nog steeds .... Onderzoeken die fout tot HP-software (dienst PML Driver HPZ12) als een van de mogelijke dader. Zelfs na het installeren van de VN-HP-software dit probleem nog steeds bestaat, maar moet worden omdat de dienst nog steeds bestaat of iets van HP nog schuilt. Re-geïnstalleerde HP-software en elke installatie alleen erger (dus niet volledig afwerken etc) die ik heb gezien op andere model HP-software te .... Hun software SUCKS meer. Opgemerkt dient te worden toegevoegd aan de ondertekening databanken van alle anti-malware programma's ..... lol. Trouwens, mijn volgende stap zal het handmatig verwijderen van alle resterende stukken uit HP, bestanden, foders, reg entries ... kijken of beide problemen verdwijnen. Dit is niet mijn computer dus het kan een tijdje voordat ik kan dit proberen ... maar ik probeer het en houdt het forum in kennis gesteld van enige vooruitgang. BTW bovengenoemde "access denied" fout kan ook worden veroorzaakt door andere software zoals McAfee. (Dat is niet geïnstalleerd op de computer ben ik omgaan met) -Rob |
|
| |||
| |||
| Heeft u een herstelpunt vóór de installatie? Daft vraag die we allemaal weten moeten we maar! Natuurlijk klinkt alsof het de HP software, veel geluk met het tornen. |
|
| |||
| |||
| hoi sorry guys i havent gecontroleerd mijn berichten een tijdje zo maar net gerealiseerd moest antwoorden op de hier. Hoe dan ook, ik nog steeds blauw scherm foutmeldingen. i havent geschreven wat ze waren al zo dont know als ze dezelfde of niet, ik belandde poetsdoeken mijn comp weer op zondag, maar ik heb er een paar foutberichten sindsdien (een vanochtend toen eigenlijk ingeschakeld comp) toch aan die vent gevraagd voordat ik heb een dell hp printer niet en ik heb AOL 9.0 (niet VR). Ik persoonlijk denk dat mijn comp is f * cked. Ik kan leven met het en terwijl vervelend het doesnt hebben teveel van een effect. net v vervelend. (en soms verplicht kan draaien echt langzaam, maar op het mo loopt prima) dat software gedownload i didnt lijkt te werken voor het eerst echter i havent gedownload het deze keer zo zal het opnieuw proberen. Bedankt voor al je hulp hoor. indien zijn meer oplossingen Ik wil nog defo het op prijs stellen |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows-fout afsluiten ... AHHHH! Blue Screen? | Zanginator | Windows besturingssystemen | 3 | De 2 februari 2009 13:47 |
| Blue stopfout scherm | jezza | Windows besturingssystemen | 8 | 13 okt 2008 13:47 |
| Blauw scherm error | dee1981 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 27 dec 2007 09:44 |
| Blue Screen Error Help | winifred42 | Windows besturingssystemen | 3 | 9e sep 2007 11:22 |
| Irql_not_less_than_equal aan een fout blauw scherm | DVP | Windows besturingssystemen | 1 | 7e sep 2007 17:02 |
| Thread Tools | |
| |