![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har en dell desktop dimensjon 5000 PC. sin få år gamle. for noen måneder siden hadde jeg problemer med det og reinstallert windows. Siden da har jeg fått blå skjerm feilmeldinger hver nå og da. første gang jeg gjorde det jeg faktisk betalte en pro for å komme inn og installere Windows som jeg gjorde ikke har en anelse. dvs når den blå skjermen feilmeldinger startet. anyway meldingene: *** STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0x805A360E, 0xF7CB8944, 0Xf7CB8640) og *** STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0x805A360E, 10xF7A3C1E4, 0xF7A3BEE0) Jeg er ikke sikker på om det har vært noen andre ulike meldinger, men dvs hva jeg har skrevet før. hvis noen vet hva dette betyr ville virkelig satt pris på din hjelp. takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må kanskje jakten rundt på dette hos Microsoft deno men her er en begynnelse.
| |||
| |||
| Dette kan være det du leter etter http://www.softwarepatch.com/windows...error-aec.html |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Hei .. Jeg er for tiden feilsøking denne feilen så vel på en Dell Dimension 4600 kjøpt i 2004 .... spesielt: STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0x805A360E, 10xF7A3C1E4, 0xF7A3BEE0) vises på støvel opp og bare "siste kjente configuration" fungerer. Sikkermodus produserer samme feil! Jeg er ikke sikker på om jeg bør tørke og laste dette systemet eller ikke .... Nysgjerrig på mer info på systemet ... har du AOL 9 VR med spyzapper (nylig oppdatert) eller en HP-skriver? Nylig HP Deskjet D1300-serien ble installert, men selv da jeg fjernet den programvaren og driver det fortsatt skjedd. Også AOL spyzapper var en tvungen oppdatering (kan ikke FN-installasjon) Det skjer ganske mye på hver omstart .... Visste hurtigreparasjonen fungere for deg??? Den eneste grunnen til at jeg ikke har prøvd det ennå var fordi under tallene i stoppfeil jeg har, er det ingen informasjon, ingen driver oppført eller noe. Hurtigreparasjonen som er nevnt her lister "aec.sys under stoppfeil tall. Igjen min feilliste ingenting etter tall Takk .. -Rob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gjør en Windows reparere sorterer 99% av saker som dette, er det en enkel og rask måte å fikse det.
| |||
| |||
| Hei Rob Vet ikke om oppdateringen jobbet eller ikke jeg så rundt og kom med en mulig fix.Denno666 har ikke vært på igjen for å si det ikke slik det en fair sjanse det gjorde også en sjanse han funnet en annen løsning. Som Dave sier Windows reparasjon er alltid en god måte å gå på denne typen problemer, gjerne før du gjøre en ny installasjon. |
|
| |||
| |||
| Hmmmmmm ... Ja en reload er alltid siste utvei. Selv reparasjon av vinduer virker kanskje ikke hvis det 3. parts problemet. Men jeg er skjev mot HP-programvare er den skyldige. Det hele så ut til å starte etter denne nye skriveren ble installert. Siden denne maskinen har også problemer med å bruke msconfig helt siden HP Deskjet D1300-serien installasjon. Når du forsøker å bruke innstillingene i msconfig: "en access denied feilen ble returnert under forsøket på å endre en tjeneste. Det kan hende du må logge på med en administratorkonto for å gjøre den spesifiserte endringer" Men endringene er gjort .... Undersøkelser at feilen peker til HP-programvare (service Pml Driver HPZ12) som en mulig gjerningsmann. Selv etter at FN-installering av HP-programvare dette problemet fortsatt eksisterer, men må være fordi den fortsatt eksisterer, eller noe fra HP fortsatt lurer. Re-installert HP-programvare og hver installasjon bare blir verre (dvs. ikke sluttplasseringen helt etc) som jeg har sett på andre HP-modell programvare for .... Deres programvare suger lenger. Det må legges til signaturen databaser av alle anti-malware-programmene ..... lol. Uansett, mitt neste skritt vil være å manuelt fjerne alle leftover stykker fra HP, filer foders, reg oppføringer ... se om både problemene forsvinner. Dette er ikke min maskin så kan det være en liten stund før jeg kan prøve dette ... Men jeg skal prøve å holde forumet oppdatert om noen fremgang. BTW ovennevnte "Ingen tilgang" feilen kan også være forårsaket av annen programvare for eksempel McAfee. (Som ikke er installert på datamaskinen Jeg håndtere) -Rob |
|
| |||
| |||
| Gjorde du et gjenopprettingspunkt før installere? Tåpelig spørsmål vi alle vet vi skal, men! Selvfølgelig høres det var HP-programvare, lykke til med unpicking. |
|
| |||
| |||
| hei beklager folkens jeg har ikke sjekket meldingene mine på en stund så bare realiseres fikk svar på her. anyway jeg fortsatt blir blå skjerm feilmeldinger. Jeg har ikke skrevet hva de var skjønt så dont vite om de samme eller ikke, jeg endte opp tørke min komp igjen på søndag, men jeg har hatt noen feilmeldinger siden da (en i morges når faktisk slått på komp) anyway til han som spurte før jeg har en Dell-skriver ikke hk og jeg har AOL 9,0 (ikke vr). Jeg personlig tror at min komp er f * cked. Jeg kan leve med det og samtidig irriterende det ikke har for mye av en effekt. bare v irriterende. (og noen ganger comp kan kjøre veldig sakte men på mo kjører fine) den programvaren jeg lastet ned gjorde ikke ut til å fungere første gang men jeg har ikke lastet det ned denne gangen så vil prøve igjen. Takk for hjelpen skjønt. hvis ha lenger løsninger Jeg vil fortsatt defo pris på det |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows-feil Avslutt ... AHHHH! Blå skjerm? | Zanginator | Windows-operativsystemer | 3 | 2 februar 2009 13:47 |
| Blue stoppfeil skjermen | jezza | Windows-operativsystemer | 8 | 13 oktober 2008 13:47 |
| Blue feil skjermen | dee1981 | General Hardware Chat | 1 | 27 desember 2007 09:44 |
| Blue Feil Screen Hjelp | winifred42 | Windows-operativsystemer | 3 | 9nde sep 2007 11:22 |
| Irql_not_less_than_equal til feil blå skjerm | dvp | Windows-operativsystemer | 1 | 7nde sep 2007 17:02 |
| Thread Tools | |
| |