![]() |
|
| |||
| |||
| hey guys, Jeg tænkte på, hvis du kunne hjælpe mig med et problem, Jeg har med min PC som jeg ved meget lidt om disse ting. Stort set hverdag min computer vil pludselig nedbrud og gå ind i en blå skærm. det vil ske om to eller flere gange om dagen og på fuldstændig tilfældige tidspunkter. jeg sende fejlrapporter men aldrig får noget, der hjælper. når den går på blå skærm de mest almindelige fejl besked jeg får er: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - eller noget i den retning, jeg har ingen idé om, hvad det betyder. Jeg fik at vide andre steder, at jeg skulle købe nogle mere RAM. min computer i øjeblikket, er: Intel Celeron dual processor 2.54ghz med 512 MB RAM og en 256 gfx kortet. så jeg købte en gig af Kingston pc3200 hukommelse (hvilket er absolut den rigtige slags), og da jeg installerede det, der erstatter min gamle stick, intet er sket. og computeren tændt, men ville ikke gå videre end den første skærm, der siger foxconn, Intel osv. så alligevel, beklager det lange indlæg, men jeg tænkte, om nogen her ved, hvorfor min computer går ned, hvorfor min computer plejer arbejde med den nye hukommelse (im benytter den gamle 512 atm), og også hvad jeg bør gøre for at forsøge at løse dette? tak for enhver hjælp, Adam. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 512 MB burde være rigeligt, jeg kører på 256 (og denne pc anyway) og det fungerer fint. Din RAM bør ikke være et problem.
IRQ er en driver på din computer, bør du undersøge, hvad der er installeret på, at føreren og se, om de er modstridende hinanden. (ikke alle partsof en computer vil samarbejde med alle dele) Det bør være problemet. Mit system: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| Citat:
og alle tanker om, hvorfor min pc wouldnt arbejde, når jeg satte ny ram i? tak. |
|
| |||
| |||
| forsøge at gå i C: \ \ DRIVERS (fra Denne computer) hvis ingen succes dér kontrollere BIOS-skærm på start-up. som for de nye RAM skærmen det sidder fast på den BIOS. Grunden vil enten være, at RAM isnt foreneligt med nogle af dine andre hardware eller din hardware med det eller to bit hardware dont arbejde med dette særlige RAM stede. Ellers kan det simpelthen være, at det isnt anerkendt i Boot orden, så du er nødt til at ændre det .. Jeg er ret sikker på, at dette gøres ved at trykke på F8 på BIOS men jeg har aldrig haft til at gøre det. Prøv F8 det plejer gøre nogen skade. |
|
| |||
| |||
| IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL tendens til at være chauffør beslægtede, næste gang det sker kigge efter et filnavn, vil det være langs something.sys eller opdatere dig sund & grfx chauffører, der normalt løser det. også håndteringshåndtag memtest og kører det bare incase en af dine hukommelsesmoduler ikke er beskadiget. |
|
| |||
| |||
| hello im prøver at installere Windows XP på min nye harddisk, vil jeg sætte disken i drevet, og det var at skabe et rart partition derefter kom op med den blå skærm. det siges på den blå skærm alle disse fejl antal thingys, 0x001902fe, 0xfafd7664, 0xfafd7360, 0xfa7a339d, ntfs.sys-adresse fa7a339d base i fa748000, datomærker 41107eea. Hjælp venligst |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| beklager, at jeg ny her, og jeg dont know how. jeg dont mener disse ting hjælpe alligevel de bare stress mig ud af mere |
|
| |||
| |||
| Citat:
Klik derefter på ny tråd-knappen, der ser sådan ud |
|
| |||
| |||
| Citat:
Anvendes korrekt, vil det hjælpe. Brugt forkert er det ikke. Der er en FAQ øverst på hver side, hvis du er usikker på, hvordan du bruger dette websted. Skål, |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Really Weird Blue Screen af Death Problem ........ | chaoscreater | Windows-operativsystemer | 3 | 13 juli 2009 08:34 |
| Blå skærm derefter nulstille problem | jeffpoulsen | Windows-operativsystemer | 0 | 18 juni 2009 08:23 |
| Blue Screen Problem med Windows XP | bmathews | General Hardware Chat | 4 | 14 marts 2009 11:55 |
| Blue Screen / Grafikkort Problem Hjælp | cwaddell27 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 14 | 21. feb 2009 06:43 |
| Blå skærm af dødsfald problem | Circe | General Hardware Chat | 4 | 26 februar 2008 15:40 |
| Thread Tools | |
| |