vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Blue screen ongelma

Reply

Thread Tools
Old 18 elokuu 2007, 10:37
Uusi Jäsen

Default Blue screen ongelma

Hei kaverit,
Mietin, jos voisitte auttaa minua ongelma että olen ottaa minun PC kuin tiedän hyvin vähän tietoa näistä asioista.

Aika paljon jokapäiväistä minun tietokone yhtäkkiä kaatua ja mennä sininen näyttö. se tapahtuu noin kahden tai useamman kerran päivässä ja täysin satunnainen kertaa. i lähettää virhe raportteja, mutta ei koskaan saada mitään, mikä auttaa.
kun se menee sinisen näytön yleisin virhesanoma i get on: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - tai jotain, että minulla ei ole aavistustakaan, mitä se tarkoittaa.

Olin kertonut muualla, että minun pitäisi ostaa lisää muistia. minun tietokone on tällä hetkellä:
Intel Celeron dual prosessori 2.54ghz kanssa 512 Mt RAM ja 256 gfx kortin.

joten ostin keikka Kingston PC3200 muistia (joka on ehdottomasti oikea laji) ja kun olen asentanut sen, joka korvaa vanhan kiinni, mitään ei tapahtunut.
ja tietokone käynnistyy, mutta ei mene ohi ensimmäinen ruutu, jossa lukee Foxconn, Intel jne.

niin joka tapauksessa pahoillani pitkällä postitse, mutta ihmettelen jos joku täällä tietää, miksi minun tietokone kaatuu, miksi minun tietokone tapana työskennellä uuden muistin (im käyttämällä vanhoja 512 atm) ja myös sitä, mitä minun pitäisi tehdä, kokeilla ja ratkaisen tämän ongelman?

kiitos mitään apua, Adam.
Old 18 elokuu 2007, 11:24
Rahoittajien ryhmän

512 mb olisi runsaasti, i näytettäviksi 256 (hyvin tämän pc anyway) ja se toimii hyvin. Sinun RAM ei pitäisi olla ongelma.

IRQ on kuljettajan tietokoneellesi, sinun pitäisi tarkistaa, mitä on asennettu, että kuljettaja ja katso, jos ne ovat ristiriitaisia keskenään. (ei kaikissa partsof tietokone toimii kaikki osat)

Tämän pitäisi olla ongelma.

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 18 elokuu 2007, 12:35
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
IRQ on kuljettajan tietokoneellesi, sinun pitäisi tarkistaa, mitä on asennettu, että kuljettaja ja katso, jos ne ovat ristiriitaisia keskenään. (ei kaikissa partsof tietokone toimii toistensa kanssa
ahh ok, kiitos, mutta oletteko varauduttava voitte selittää, miten Menisin siitä, koska i dont oikeastaan tiedä mitä im tekee.

ja ideoita siitä, miksi minun PC wouldnt toimi, kun laitoin uuden RAM-muistia?

kiitos.
Old 18 elokuu 2007, 12:45
Rahoittajien ryhmän

yrittää mennä
C: \ \ DRIVERS
(Oma tietokone), jos ei ole menestystä tarkistaa BIOS näytön käynnistys.

kuin uusi RAM näytön se juuttunut on BIOS.
Syynä on joko se, että RAM isnt sopusoinnussa joku muu laitteisto-tai laitteiston kanssa tai kaksi bittiä laitteiston dont työn kanssa, että erityisesti RAM läsnä.

Muussa tapauksessa se voi yksinkertaisesti olla niin, että se isnt tunnustettu Boot niin, sinun täytyy vaihtaa se .. Olen melko varma, että tämä tapahtuu painamalla F8-näppäintä ja BIOS mutta olen koskaan joutunut tekemään sen.

Kokeile F8 se tapana tehdä mitään haittaa.

Old 18 elokuu 2007, 12:58
Jäsen

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL taipumus olla kuljettajan liittyvät, seuraavan kerran se tapahtuu etsiä tiedostonimi on pitkin something.sys tai päivitä olet terve & grfx kuljettajat yleensä korjaa sitä. myös napata memtest ja suorita se vain incase yksi muistiasi modules ei ole vioittunut.
Old 20 elokuu 2007, 14:57
Uusi Jäsen

hello im yrität asentaa Windows XP: n uusi kiintolevy, i aseta levy asemaan, ja se luo mukavan osio sitten keksi sininen näyttö. se sanoi sininen ruutu kaikki nämä virheen numero thingys, 0x001902fe, 0xfafd7664, 0xfafd7360, 0xfa7a339d, ntfs.sys-osoite fa7a339d perusteeseen fa748000, päivämääräleimata 41107eea. apua kiitos
Old 20 elokuu 2007, 15:14
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by havinagdtime View Post
hello im yrität asentaa Windows XP: n uusi kiintolevy, i aseta levy asemaan, ja se luo mukavan osio sitten keksi sininen näyttö. se sanoi sininen ruutu kaikki nämä virheen numero thingys, 0x001902fe, 0xfafd7664, 0xfafd7360, 0xfa7a339d, ntfs.sys-osoite fa7a339d perusteeseen fa748000, päivämääräleimata 41107eea. apua kiitos
Aloita oma aihe on epäkohtelias kaapata joku elses.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 elokuu 2007, 15:35
Uusi Jäsen

Olen pahoillani, että uusi tässä ja i dont tiedä miten. i dont ajatella näitä asioita auttaa joka tapauksessa ne vain korostaa minulle lisää
Old 20 elokuu 2007, 15:40
Moderator Group

Quote:
Olen pahoillani, että uusi tässä ja i dont tiedä miten. i dont ajatella näitä asioita auttaa joka tapauksessa ne vain korostaa minulle lisää
Siirry tästä http://www.thecomputerforums.co.uk/f48/

Sitten uusi säie painiketta näyttää tältä
Old 20 elokuu 2007, 16:12
Administrator Group

Quote:
i dont ajatella näitä asioita auttaa joka tapauksessa ne vain korostaa minulle lisää
Tämä foorumi on väline.

Oikein käytettynä se auttaa.

Käytettäisiin väärin se ei.

On UKK yläreunassa jokaisen sivun, jos olet epävarma kuinka käyttää tätä sivustoa.

Hurraa,
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.