![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaverit,
Mietin, jos voisitte auttaa minua ongelma että olen ottaa minun PC kuin tiedän hyvin vähän tietoa näistä asioista. Aika paljon jokapäiväistä minun tietokone yhtäkkiä kaatua ja mennä sininen näyttö. se tapahtuu noin kahden tai useamman kerran päivässä ja täysin satunnainen kertaa. i lähettää virhe raportteja, mutta ei koskaan saada mitään, mikä auttaa. kun se menee sinisen näytön yleisin virhesanoma i get on: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - tai jotain, että minulla ei ole aavistustakaan, mitä se tarkoittaa. Olin kertonut muualla, että minun pitäisi ostaa lisää muistia. minun tietokone on tällä hetkellä: Intel Celeron dual prosessori 2.54ghz kanssa 512 Mt RAM ja 256 gfx kortin. joten ostin keikka Kingston PC3200 muistia (joka on ehdottomasti oikea laji) ja kun olen asentanut sen, joka korvaa vanhan kiinni, mitään ei tapahtunut. ja tietokone käynnistyy, mutta ei mene ohi ensimmäinen ruutu, jossa lukee Foxconn, Intel jne. niin joka tapauksessa pahoillani pitkällä postitse, mutta ihmettelen jos joku täällä tietää, miksi minun tietokone kaatuu, miksi minun tietokone tapana työskennellä uuden muistin (im käyttämällä vanhoja 512 atm) ja myös sitä, mitä minun pitäisi tehdä, kokeilla ja ratkaisen tämän ongelman? kiitos mitään apua, Adam. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
512 mb olisi runsaasti, i näytettäviksi 256 (hyvin tämän pc anyway) ja se toimii hyvin. Sinun RAM ei pitäisi olla ongelma.
IRQ on kuljettajan tietokoneellesi, sinun pitäisi tarkistaa, mitä on asennettu, että kuljettaja ja katso, jos ne ovat ristiriitaisia keskenään. (ei kaikissa partsof tietokone toimii kaikki osat) Tämän pitäisi olla ongelma. My System: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
ja ideoita siitä, miksi minun PC wouldnt toimi, kun laitoin uuden RAM-muistia? kiitos. |
|
|
|||
|
|||
|
yrittää mennä
C: \ \ DRIVERS (Oma tietokone), jos ei ole menestystä tarkistaa BIOS näytön käynnistys. kuin uusi RAM näytön se juuttunut on BIOS. Syynä on joko se, että RAM isnt sopusoinnussa joku muu laitteisto-tai laitteiston kanssa tai kaksi bittiä laitteiston dont työn kanssa, että erityisesti RAM läsnä. Muussa tapauksessa se voi yksinkertaisesti olla niin, että se isnt tunnustettu Boot niin, sinun täytyy vaihtaa se .. Olen melko varma, että tämä tapahtuu painamalla F8-näppäintä ja BIOS mutta olen koskaan joutunut tekemään sen. Kokeile F8 se tapana tehdä mitään haittaa.
|
|
|
|||
|
|||
|
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL taipumus olla kuljettajan liittyvät, seuraavan kerran se tapahtuu etsiä tiedostonimi on pitkin something.sys tai päivitä olet terve & grfx kuljettajat yleensä korjaa sitä. myös napata memtest ja suorita se vain incase yksi muistiasi modules ei ole vioittunut.
|
|
|
|||
|
|||
|
hello im yrität asentaa Windows XP: n uusi kiintolevy, i aseta levy asemaan, ja se luo mukavan osio sitten keksi sininen näyttö. se sanoi sininen ruutu kaikki nämä virheen numero thingys, 0x001902fe, 0xfafd7664, 0xfafd7360, 0xfa7a339d, ntfs.sys-osoite fa7a339d perusteeseen fa748000, päivämääräleimata 41107eea. apua kiitos
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
My System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Olen pahoillani, että uusi tässä ja i dont tiedä miten. i dont ajatella näitä asioita auttaa joka tapauksessa ne vain korostaa minulle lisää
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Sitten uusi säie painiketta näyttää tältä
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Oikein käytettynä se auttaa. Käytettäisiin väärin se ei. On UKK yläreunassa jokaisen sivun, jos olet epävarma kuinka käyttää tätä sivustoa. Hurraa,
|