mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Blue screen og deretter restarte problem

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 08:23
New Member Group

Default Blue screen og deretter restarte problem

Hei,

når noen gang jeg starter maskinen min opp (kjører vista) i minst 5 minutter skjermen blinker blått (ikke helt blå, som linjer med blå prikker) og deretter tilbakestilles. ive forsøkt å kjøre virus skanner bortsett fra jeg dont bli nok tid til å gjøre dem fordi det bare tilbakestilles.

noen råd?

Mange takk
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Virkelig Rare Blue Screen of Death Problem ........ chaoscreater Windows-operativsystemer 3 13 juli 2009 08:34
Blue Screen problem med Windows XP bmathews General Hardware Chat 4 14 mars 2009 11:55
Blue Screen / Graphics Card Problem Hjelp cwaddell27 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 14 21 februar 2009 06:43
Blå skjerm døden problem circe General Hardware Chat 4 26 februar 2008 15:40
Blå skjerm problem Spider Mills Windows-operativsystemer 10 21 august 2007 03:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.