mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Blå skärm sedan återställa problemet

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 08:23
New Member Group

Default Blå skärm sedan återställa problemet

Hej,

när allt jag startar min dator (som kör på Vista) i minst 5 minuter skärmen blinkar blå (inte helt blå, liksom rader av blå prickar) och därefter återställs. ive försökt köra virus scans men jag dont få tillräckligt med tid att göra dem eftersom det bara återställs.

några råd?

Ett stort tack
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Really Weird Blue Screen of Death Problem ........ chaoscreater Windows-operativsystem 3 13 juli 2009 08:34
Blue Screen Problem med Windows XP bmathews General Hardware Chat 4 14 mars 2009 11:55
Blue Screen / grafikkort Problem Hjälp cwaddell27 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 14 21 februari 2009 06:43
Blue screen of death problem circe General Hardware Chat 4 26 februari 2008 15:40
Blå skärm problem Spider Mills Windows-operativsystem 10 21 august 2007 03:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.