![]() |
|
| |||
| |||
| ok, så im en noob til dit websted, så syg starte med at sige goddag, mit navn mike, im 20 år gamle, og im her for din hjælp. nylig jeg formaterede min pc, på grund af en Windows-valideringsfejl. (I guess butikken at faste min computer om et års tid siden installeret en piratkopieret version af Windows, men kan ikke komme ind at) så jeg installerer Windows efter et format (ikke en DOS-format, fordi der ikke har et diskettedrev) jeg installere alle Windows-opdateringer, drivere til mit grafikkort og lydkort, MSN levende og Call of Duty 4. jeg spiller et par runder af CoD4, og det kørte perfekt. et par timer senere THA spillet kørte en smule urolig, så jeg kontrolleres for at se, hvad det kunne være. realiserede jeg havde brug for Framework 2.0 .. midten installation af, at den frøs, spurgte min pc til at genstarte, så jeg taknemmelig. efter genstarten, computeren indlæser Windows splash skærmen, derefter et hurtigt glimt af den blå skærm af død, men kun for en simpel anden eller to. så er det bare genstarter. over, og over, og igen og igen. så jeg format igen, installere alt igen, arbejder bøde for en dag eller deromkring, så jeg går til at genstarte efter en frisk installation af et andet spil, og endnu en gang, efter at installere, det giver mig det samme problem. Så jeg begyndte at realisere et mønster, arbejder fint for et stykke tid, jeg kan genstarte den sikkert 3-4 gange, før det sker. så for lige nu, jeg fandt ud af, at harddisken og lægge i en mindre, ældre, bare for at få af og være i stand til at gå på msn, tjekke e-mail, etc. .. men im deprimeret, at jeg har en gaming computer, som er incabable af spil. Jeg har ikke installeret noget til denne harddisk, im holde den ren og ikke at slukke den, før jeg har en eller anden form for løsning, så jeg dont har til at bruge en anden 2 timer at installere Windows, ligesom jeg har 4 gange i den forløbne uge allerede. Jeg har søgt via Google og fandt et par mennesker med samme problem, men couldnt finde et godt nok svar at finde ud af hvad det er. så PLEAAAAAASE forhåbentlig nogen kan hjælpe mig her .. hvis jeg er nødt til at liste min pc specs Bare spørg og dårligt kigge igennem og skrive ud hvad indeni. hvis du kan hjælpe mig hurtigere på MSN, er du velkommen til at tilføje mig, <edit> |
|
| |||
| |||
| Undlad venligst at sætte e-mail-adresser i de relevante fora. Vi kan alle lære af den hjælp, inden de stillinger. Det er også en hurtig måde at få masser af spam fra spambots at patruljere åbne fora søger efter e-mail-adresser. |
|
| |||
| |||
| ah godt punkt im sorry, og tak for at redigere den. im bruges til at Airsoftcanada.com hvor e-mail-adresser kun vise op til verificeres medlemmer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ønsker at lægge dine MSN på hende gå i conttrol panel theres et sted at sætte den
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan ikke komme forbi bundkortet splash screen MSI P7N Diamond del 2 | alfred01 | CPU, bundkort og RAM | 0 | 30. maj 2009 08:02 |
| Blue Screen Problem med Windows XP | bmathews | General Hardware Chat | 4 | 14 marts 2009 11:55 |
| Windows fejl Luk ... AHHHH! Blue Screen?! | Zanginator | Windows-operativsystemer | 3 | 2 februar 2009 13:47 |
| Splash skærmen | Jase123 | Windows-operativsystemer | 2 | 27 oktober 2007 14:45 |
| Blue Screen Windows XP | max_151 | Windows-operativsystemer | 4 | 12 juli 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |