Blue screen Windows splash screen ok, joten im yksi noob sivustoosi, niin huonosti aloittaa sanomalla, hello, minun nimet mike, im 20 vuotta vanhoja, ja im teiltä apua.
äskettäin i alustetaan minun pc, koska Windows vahvistusvirhe. (i arvata varastossa, että kiinteät minun tietokone noin vuosi sitten asentanut piraattiohjelmia Windows-versio, mutta avulla ei päästä että) joten i asentaa ikkunat jälkeen muodossa (ei DOS-muodossa, koska ei ole levykeasema)
i asentaa kaikki Windows-päivitykset kuljettajat minun näytönohjain ja äänikortti, msn elää ja Call of Duty 4. i pelata muutaman neuvottelukierrosten CoD4 ja se sujui täydellisesti. pari tuntia myöhemmin THA peli oli käynnissä hieman nykii, joten olen tarkistanut, mitä se voisi olla. toteutua i tarvitaan Framework 2.0 .. mid-asennusta, että se jäädytti pyysi minun tietokone uudelleen, joten pakko. uudelleenkäynnistyksen jälkeen, tietokone lataa ikkunat splash näytössä, sitten nopeasti Hangon sininen näyttö kuolemaa, vaan ainoastaan pelkkä toisen tai kaksi.
sitten se vain käynnistyy uudelleen. yli ja ohi, ja yhä uudelleen ja uudelleen.
joten i-muodossa uudelleen, asenna kaikki uudelleen, teokset sakko päivässä tai niin, minun mennä uudelleen sen jälkeen, kun uusi asentaa toisen pelin, ja vielä kerran sen jälkeen, kun asentaa, minulla on sama ongelma.
Siksi olen alkanut ymmärtää kuvion, works fine for a while, voin käynnistää sen uudelleen turvallisesti 3-4 kertaa ennen kuin se tekee näin.
niin kuin nyt, otin, että kovalevylle ja teki pienempiä, vanhempia yksi, vain tulla toimeen ja voi mennä msn, tarkista sähköposti, jne. .. mutta im masentunut, että minulla on peli-tietokone, joka on incabable ja pelejä. En ole asentanut mitään tämän kovalevyn, im pitää puhtaana ja ei kääntämällä se pois ennen kuin hän on tietyntyyppinen ratkaisu, niin i dont on käyttää vielä 2 tuntia asentamalla ikkunat, kuten olen 4 kertaa viime viikolla jo.
Olen etsinyt Googlen kautta ja löysi muutamia ihmisiä, joilla on sama ongelma, mutta couldnt löytää tarpeeksi hyvä vastaus selvittää, mikä se on.
niin PLEAAAAAASE toivottavasti joku voi auttaa minua tässä asiassa .. Joudun luettelo minun PC specs vain kysyä ja huonosti läpi ja tyyppi ulos whats sisällä.
jos voit auttaa minua nopeuttaa, msn, voit lisätä minua, <EDIT> |