![]() |
|
| |||
| |||
| ok, dus im een noob naar uw site, zo ziek beginnen door te zeggen hallo, mijn naam mike, im 20 jaar oud, en im hier voor uw hulp. Onlangs heb ik mijn pc geformatteerd, als gevolg van een Windows-validatie fout. (Ik denk dat de winkel dat vaste mijn computer ongeveer een jaar of zo geleden installeerde een nagemaakte versie van Windows, maar laat niet in dat), zodat ik na de installatie van Windows een formaat (niet een DOS-formaat, te wijten aan het ontbreken van een floppy drive) Ik installeer alle windows updates, drivers voor mijn videokaart en geluidskaart, msn wonen en Call of Duty 4. Ik speel een paar ronden van CoD4 en het liep perfect. een paar uur later tha game liep een beetje schokkerig, dus ik gecontroleerd om te zien wat het zou kunnen zijn. besefte ik nodig Framework 2.0 .. Medio installeren van dat zij bevroor, vroeg mijn pc opnieuw op te starten, zodat ik verplicht. na de herstart, zal de computer laadt de ramen splash screen, dan een snelle blik in het blauwe scherm van de dood, maar slechts voor een enkele seconde of twee. dan is het net opnieuw gestart. over, en over en over en weer. dus ik formaat weer alles opnieuw te installeren, werkt prima voor een dag of zo, dan ga ik opnieuw op te starten na een nieuwe installatie van een ander spel, en toch weer, na het installeren, het geeft mij het zelfde probleem. dus ik begon te beseffen een patroon, werkt prima voor een tijdje, kan ik opnieuw veilig 3-4 keer voordat hij dit doet. zo voor nu, ik vond dat de harde schijf en in een kleinere, oudere een net te krijgen en door te kunnen gaan op msn, check e-mail, enz. .. maar im depressief dat ik een gaming computer, dat is incabable van het spelen van spelletjes. Ik heb niet geïnstalleerd iets aan deze harde schijf, im houden het schoon en niet om het af totdat ik heb een soort van oplossing, zodat ik niet hoeft te besteden nog 2 uur de installatie van Windows, zoals ik er 4 keer in de afgelopen week reeds. Ik heb via google gezocht en vond een paar mensen met hetzelfde probleem, maar couldnt vinden van een antwoord goed genoeg om uit te vinden wat het is. zo PLEAAAAAASE hopelijk kan iemand mij helpen hier .. moet ik doen om mijn pc specs gewoon vragen en slechte look-through en type uit whats binnen. als je me helpen sneller op msn, please feel free to add me, <Edit> |
|
| |||
| |||
| Please do not put e-mailadressen in de forums. We kunnen allemaal leren van de hulp gegeven in de posten. Ook is een snelle manier om ladingen spam uit de spam bots die patrouille open fora op zoek naar e-mailadressen. |
|
| |||
| |||
| ah goed punt im sorry, en bedankt voor het bewerken ervan. im gebruikt om Airsoftcanada.com waarin e-mailadressen alleen weergegeven voor geverifieerde leden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u wilt uw msn op haar gaan in de conttrol paneel theres een plaats om het