![]() |
|
| |||
| |||
| ok, så im en noob på webområdet ditt, så dårlig starte med å si hei, mitt navn Mike, im 20 år, og im her for hjelpen. nylig i formatert min pc, på grunn av en Windows-validering feil. (Jeg antar butikken som fikset maskinen min om et år eller så siden installert en piratkopiert versjon av Windows, men kan ikke komme inn på dette), så jeg installerer Windows etter et format (ikke et DOS-format, skyldes ikke har en diskettstasjon) jeg installere alle Windows-oppdateringer, drivere til mitt skjermkort og lydkort, msn live og Call of Duty 4. Jeg spiller et par runder med CoD4 og kjørte perfekt. noen timer senere THA spillet kjører litt hakkete, så jeg sjekket for å se hva det kunne være. innså jeg trengte Framework 2.0 .. midten installere av at det frøs, spurte min pc til å starte på nytt, så jeg tvang. etter start, datamaskinen laster windows splash skjermen, og deretter en rask titt på den blå skjermen for død, men bare for en mer sekund eller to. så den bare på nytt. over, og igjen og igjen og igjen. så jeg formatere på nytt, installere alt på nytt, fungerer fint for en dag eller så, så jeg går for å starte på nytt etter en fersk installasjon av et annet spill, men igjen, etter installere, det gir meg det samme problemet. så jeg begynte å realisere et mønster, fungerer fint for en stund, kan jeg starte den sikkert 3-4 ganger før den gjør dette. slik som nå, jeg fant ut at harddisken og satt i en mindre, eldre, bare for å få av og kunne gå på msn, sjekke e-post, osv. .. men im deprimert at jeg har en spillportal datamaskin, som er incabable av spill. Jeg har ikke installert noe på denne harddisken, im holde den ren og ikke slå den av før jeg har en viss type løsning, så jeg ikke må bruke en annen 2 timer å installere Windows, som jeg har 4 ganger den siste uken allerede. Jeg har søkt via Google og funnet noen få personer med samme problem, men couldnt finne et godt nok svar for å finne ut hva det er. så PLEAAAAAASE forhåpentligvis noen kan hjelpe meg her .. hvis jeg må listen min PC specs bare spør og dårlig se gjennom og skrive ut hva innsiden. hvis du kan hjelpe meg raskere på MSN, kan du gjerne legge meg, <EDIT> |
|
| |||
| |||
| Vennligst ikke sette e-postadresser i forumene. Vi kan alle lære av hjelpe gitt innenfor innlegg. Det også er en rask måte å få masse spam fra spam bots som patruljerer åpne fora leter etter e-postadresser. |
|
| |||
| |||
| ah godt poeng im Beklager, og takk for å redigere. im brukes til å Airsoftcanada.com der epostadressene bare vises for bekreftede medlemmer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis du vil sette msn på henne gå i conttrol panel Theres et sted å sette den
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke komme forbi hovedkortet splash skjermen MSI P7N Diamond del 2 | alfred01 | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 30 mai 2009 08:02 |
| Blue Screen problem med Windows XP | bmathews | General Hardware Chat | 4 | 14 mars 2009 11:55 |
| Windows-feil Avslutt ... AHHHH! Blå skjerm? | Zanginator | Windows-operativsystemer | 3 | 2 februar 2009 13:47 |
| Splash skjermen | Jase123 | Windows-operativsystemer | 2 | 27 oktober 2007 14:45 |
| Blue Screen Windows XP | max_151 | Windows-operativsystemer | 4 | 12 juli 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |