![]() |
|
| |||
| |||
| ok, så im en noob på din webbplats, så illa börja med att säga hej, mitt namn Mike, im 20 år gamla, och im här för din hjälp. nyligen Jag formaterade min dator, på grund av ett fönster validering fel. (Jag antar att den butik som fast min dator om ett år sedan installerade en piratkopierad version av Windows, men kan inte få till det) så jag installera Windows efter ett format (inte en DOS-format, på grund av att inte ha en diskettenhet) Jag har installerat alla windows uppdateringar, drivrutiner till mitt grafikkort och ljudkort, msn live och Call of Duty 4. Jag spelar ett par rundor med CoD4 och det gick perfekt. några timmar senare tha spelet kör lite hackig, så jag kontrollerat att se vad det kan vara. insåg jag behövde Framework 2.0 .. mitten installera om det, det frös, frågade min pc för att starta, så jag tacksam. efter omstart av datorn laddar fönstren stänk skärmen, sedan en snabb glimt av den blå skärmen av död, men bara för en vanlig sekund eller två. sedan kommer det bara startar om. under och över, och om och om igen. så jag formatera igen, installera allt igen fungerar bra för en dag eller så, så jag går att starta om efter en ny installation av ett annat spel, och ännu en gång, efter det att installera, det ger mig samma problem. så jag började inse ett mönster, fungerar bra ett tag, jag kan starta om den säkert 3-4 gånger innan man gör detta. så för just nu tog jag ut som hårddisk och sätta i en mindre, äldre, bara för att få med och kunna åka på msn, kolla e-post, etc. .. men im deprimerad att jag har en spel dator, som är incabable av spel. Jag har inte installerat något att denna hårddisk, im hålla den ren och inte att stänga av det förrän jag har någon typ av lösning, så jag behöver inte tillbringa ytterligare 2 timmar att installera Windows, som jag har 4 gånger under den senaste veckan redan. Jag har sökt via google och hittat några få personer med samma problem, men couldnt hitta ett bra svar för att få reda på vad det är. så PLEAAAAAASE förhoppningsvis någon kan hjälpa mig här .. om jag behöver lista min dator specs bara be och sjuka titta igenom och skriva ut vad insidan. om du kan hjälpa mig snabbare på MSN får du gärna lägga till mig, <EDIT> |
|
| |||
| |||
| Jag ber er att inte sätta e-postadresser i forum. Vi kan alla lära av hjälp ges inom tjänster. Det är också ett snabbt sätt att få massor av spam från spam bots att patrullera öppna forum letar efter e-postadresser. |
|
| |||
| |||
| ah bra punkt im ledsen, och tack för att redigera den. im användas för att Airsoftcanada.com där e-postadresser bara visa upp för verifierade medlemmar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| om du vill få din msn om henne gå in på conttrol panel Theres ett rum för att uttrycka det