![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alle. Jeg har brug for hjælp please!! Jeg har et problem på min computer. Så snart jeg skifte den på det holder går videre til en blå skærm med alle de sjove oplysninger, som jeg ikke forstår. Jeg fik at vide at jeg kunne få dette problem løst ved omformatering computeren. Jeg gjorde det, og det fungerede, indtil jeg skiftede den måske igen til 4. eller 5. gang, og det gik tilbage på den blå skærm. Kan nogen hjælpe please. Tak. Max |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
En BSOD eller blå skærm af død kan være forårsaget af en lang række ting, vi kan potentielt hjælpe, men vi vil få brug for hjælp fra dig. Kig her og se om det hjælper overhovedet, selv om den ikke kan indsnævre den ned lidt. Endelig undskyldninger ingen har fået tilbage til dig før.
|
| |||
| |||
| Thanks Mate, kiggede jeg på de oplysninger, du gav mig, og jeg skal nok se om jeg kunne løse det. Info du gav er fantastisk. Tak. Max Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enhver lykke Max?
| |||
| |||
| Du kan også få din BSOD auto-analyseret på Microsoft ® Online Crash Analysis. Hvis du får en blå skærm crash begivenhed eller Stop fejl, mens du bruger Microsoft Windows, kan du uploade fejlrapport til dette websted til analyse. Mere om BSODs her på http://www.winvistaclub.com/tips.html |