![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaikki. Tarvitsen apua kiitos!
Minulla on ongelma minun tietokone. Heti kun vaihdan sen se pitää käynnissä on sininen ruutu kaikki hauska tietoja, joita en ymmärrä. Minulle kerrottiin, saisin tämän ongelman ratkaista uudelleenmuotoilun tietokoneeseen. Tein näin ja se toimi, kunnes i kytketään se ehkä jälleen 4. tai 5. kerta, ja se meni takaisin sininen näyttö. Voiko kukaan auttaa kiitos. Kiitos. Max |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
A BSOD tai sininen näyttö kuolema voi aiheuttaa monenlaisia asioita, voimme mahdollisesti auttaa mutta aiomme tarvitsevat jonkin verran apua sinut hyvin. Tutustu tässä ja katso jos se auttaa ollenkaan, vaikka se ei voi kapea se hieman. Lopuksi pahoittelut kukaan on saanut takaisin sinulle aikaisemmin.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos Mate, olen tutustunut tiedot annoitte minulle ja aion nähdä, jos voisin ratkaista sitä. Info annoitte on suuri. Kiitos. Max
Quote:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kaikki onnea Max?
|
|||
|
|||
|
Voit myös saada BSOD auto-analysoitiin on Microsoft ® Online Crash Analysis. Jos kokea Blue Screen kaatua tapahtuman tai Stop-virhe, kun käyttöjärjestelmä on Microsoft Windows, voit lähettää virheraportin tämän sivuston analyysia varten. Lisää BSODs täällä http://www.winvistaclub.com/tips.html
|