mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Blue Screen Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2007, 10:03
Lid Fractie

Default Blue Screen Windows XP

Hallo iedereen. Ik heb hulp nodig aub!

Ik heb een probleem op mijn computer. Zodra ik zet hem aan het blijft gaan over naar een blauw scherm met alle grappige informatie die ik niet begrijp. Ik was vertelde ik kon dit probleem opgelost door het opnieuw formatteren van de computer. Ik heb dit doen en het werkte, tot ik overgeschakeld op misschien weer voor de 4e of 5e tijd en hij ging terug op het blauwe scherm. Kan iemand helpen alstublieft. Bedankt. Max
Old 14 juni 2007, 14:03
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max_151 View Post
Hallo iedereen. Ik heb hulp nodig aub!

Ik heb een probleem op mijn computer. Zodra ik zet hem aan het blijft gaan over naar een blauw scherm met alle grappige informatie die ik niet begrijp. Ik was vertelde ik kon dit probleem opgelost door het opnieuw formatteren van de computer. Ik heb dit doen en het werkte, tot ik overgeschakeld op misschien weer voor de 4e of 5e tijd en hij ging terug op het blauwe scherm. Kan iemand helpen alstublieft. Bedankt. Max
He Max.

Een BSOD of blauw scherm van de dood kan worden veroorzaakt door een veelheid van dingen die we kunnen helpen, maar we gaan wat hulp nodig van u als goed.

Neem een kijkje hier en kijk of het helpt helemaal niet, zelfs als het niet kan smalle hem een beetje.

Tot slot, excuses niemand heeft contact met u vroeg.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 15 jun 2007, 05:19
Lid Fractie

Thanks Mate, ik keek naar de informatie die u gaf me en ik ga kijken of ik het zou kunnen oplossen. Info en u gaf is groot. Bedankt. Max

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linasita View Post
He Max.

Een BSOD of blauw scherm van kan worden veroorzaakt door een veelheid van dingen die we kunnen helpen, maar we gaan wat hulp nodig van u als goed.

Neem een kijkje hier en kijk of het helpt helemaal niet, zelfs als het niet kan smalle hem een beetje.

Tot slot, excuses niemand heeft contact met u vroeg.
Old 15 jun 2007, 14:12
Administrator Group

Enig geluk Max?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12 juli 2007, 07:59
Nieuw Lid Fractie

U kunt ook uw BSOD automatisch geanalyseerd op het Microsoft ® Online Crash Analysis. Als u een blauw scherm crash gebeurtenis of Stop-fout, terwijl het gebruik van Microsoft Windows, u kunt de foutrapport naar deze site voor analyse. Meer over BSODs hier op http://www.winvistaclub.com/tips.html
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
SUPERAntiSpyware & Windows 7 Blue Screen & Uninstall / Remove Crash Fix Hybr! D Windows besturingssystemen 5 31 oktober 2009 17:11
Blue Screen Probleem met Windows XP bmathews Algemeen Hardware Chat 4 14 mrt 2009 11:55
Windows-fout afsluiten ... AHHHH! Blue Screen? Zanginator Windows besturingssystemen 3 De 2 februari 2009 13:47
Blauw scherm Windows splash screen Mukk1987 Windows besturingssystemen 3 15 apr 2008 13:22
Blauw scherm mrdaveyk CPUs, Moederborden & RAM 29 22e sep 2007 12:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.