![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen. Ik heb hulp nodig aub! Ik heb een probleem op mijn computer. Zodra ik zet hem aan het blijft gaan over naar een blauw scherm met alle grappige informatie die ik niet begrijp. Ik was vertelde ik kon dit probleem opgelost door het opnieuw formatteren van de computer. Ik heb dit doen en het werkte, tot ik overgeschakeld op misschien weer voor de 4e of 5e tijd en hij ging terug op het blauwe scherm. Kan iemand helpen alstublieft. Bedankt. Max |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Een BSOD of blauw scherm van de dood kan worden veroorzaakt door een veelheid van dingen die we kunnen helpen, maar we gaan wat hulp nodig van u als goed. Neem een kijkje hier en kijk of het helpt helemaal niet, zelfs als het niet kan smalle hem een beetje. Tot slot, excuses niemand heeft contact met u vroeg.
|
| |||
| |||
| Thanks Mate, ik keek naar de informatie die u gaf me en ik ga kijken of ik het zou kunnen oplossen. Info en u gaf is groot. Bedankt. Max Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enig geluk Max?
| |||
| |||
| U kunt ook uw BSOD automatisch geanalyseerd op het Microsoft ® Online Crash Analysis. Als u een blauw scherm crash gebeurtenis of Stop-fout, terwijl het gebruik van Microsoft Windows, u kunt de foutrapport naar deze site voor analyse. Meer over BSODs hier op http://www.winvistaclub.com/tips.html |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| SUPERAntiSpyware & Windows 7 Blue Screen & Uninstall / Remove Crash Fix | Hybr! D | Windows besturingssystemen | 5 | 31 oktober 2009 17:11 |
| Blue Screen Probleem met Windows XP | bmathews | Algemeen Hardware Chat | 4 | 14 mrt 2009 11:55 |
| Windows-fout afsluiten ... AHHHH! Blue Screen? | Zanginator | Windows besturingssystemen | 3 | De 2 februari 2009 13:47 |
| Blauw scherm Windows splash screen | Mukk1987 | Windows besturingssystemen | 3 | 15 apr 2008 13:22 |
| Blauw scherm | mrdaveyk | CPUs, Moederborden & RAM | 29 | 22e sep 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |