![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla. Jag behöver hjälp tack! Jag har ett problem på min dator. Så fort jag slår på den håller att gå på en blå skärm med all rolig information som jag inte förstår. Jag har fått veta att jag kunde få detta problem lösas genom att formatera om datorn. Jag gjorde detta och det fungerade, tills jag bytte den kanske igen för den 4: e eller 5:e temne och det gick tillbaka på den blå skärmen. Kan någon hjälpa snälla. Tack. Max |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
A BSOD eller blå skärmen av död kan orsakas av en mängd olika saker, kan vi eventuellt hjälpa till men vi kommer att behöva lite hjälp från dig. Ta en titt här och se om det hjälper alls, även om det inte får begränsa den lite. Slutligen ursäkter ingen kom tillbaka till dig tidigare.
|
| |||
| |||
| Tack kompis, jag tittade på den information du gav mig och jag ska se om jag kunde lösa det. Info du gav är bra. Tack. Max Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| All lycka Max?
| |||
| |||
| Du kan även få dina BSOD automatisk analyseras vid Microsoft Online Crash Analysis. Om du får en blå skärm krascha händelse eller stoppfel, samtidigt som du använder Microsoft Windows kan du ladda upp felrapport till denna webbplats för analys. Mer om BSODs här på http://www.winvistaclub.com/tips.html |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| SUPERAntiSpyware & Windows 7 Blue Screen & Avinstallera / Ta bort Crash Fix | Hybr! D | Windows-operativsystem | 5 | 31 oktober 2009 17:11 |
| Blue Screen Problem med Windows XP | bmathews | General Hardware Chat | 4 | 14 mars 2009 11:55 |
| Windows fel Stäng ... AHHHH! Blå skärm? | Zanginator | Windows-operativsystem | 3 | 2 februari 2009 13:47 |
| Blue screen Windows stänk skärmen | Mukk1987 | Windows-operativsystem | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Blå skärm | mrdaveyk | Processorer, moderkort & RAM | 29 | 22 sep 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |