mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Blå skærme og Lockups

Reply

Thread Tools
Old 22. maj 2009, 12:52
DMB
Ny Medlem Gruppen

Default Blå skærme og Lockups

Min hustru's fire år gamle computer startede oplever blå skærme af død og tilfældige lockups tidligere i denne uge. Det forekommer tilfældigt - nogle gange er det vil ske et par minutter efter start op, mens andre gange synes det okay for timer. Jeg får ingen oplysninger, når den låses op - skærmen holder op med at opdatere og alle inputenheder ophører med at arbejde. Jeg har en streng af minidumps fra den blå skærme, skønt.

En af de tidligere blå skærme syntes at være forårsaget af revo.sys, hendes gode bilister, som jeg geninstalleret. Siden da har de alle synes at være en af nogle få går ned, de fleste af disse:

BugCheck 1000007F, (d, 0, 0, 0)
Sandsynligvis forårsaget af: nv4_mini.sys (nv4_mini + b82ba)

BugCheck 100000D1, (c, 5, 1, f74ba5f7)
Sandsynligvis forårsaget af: Atapi.sys (ATAPI! IdePortNotification + e3)

Her er hvad jeg har prøvet indtil nu:
  • Fjernet og geninstalleret skærmkortdrivere
  • Ran Memtest
  • Ran ScanDisk ved start
  • Forsøgte hver af RAM-kort i sig selv (hun har 2)
  • Frakoblet ikke-væsentlige komponenter forlader kun harddisk og skærmkort tilsluttet
Hendes CPU temperaturen er omkring 65-70, hvilket er temmelig varmt. Jeg har læst, at Pentium 4 Prescott er tendens til, at skønt.

System Specs:
  • Windows XP SP3
  • Asus P4P800 SE bundkort
  • Pentium 4 Prescott 3,0 GHz
  • 2 x 512 MB Corsair DDR 400
  • XFX GeForce 6800 AGP-skærmkort
Jeg har vedhæftet de minidumps såvel. Alle har en vis indsigt eller ideer til hvad jeg kan prøve? Betyder det lyde som en hardware eller software / driver problem?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
World of Warcraft Lockups up vindue 7 johnaast PC & Console Gaming 2 28. maj 2009 14:40
Gamle pc Won't Boot - Mange Blue Screens Kill Det actionlover Windows-operativsystemer 41 30 november 2008 12:50
Blue Screens RB211 General Software Chat 15 31 januar 2008 04:18
To skærme i en? Emrys88 Multimedia & Codecs 2 19 juli 2007 09:44
Min Skærme RED m7md77 Grafikkort & Monitors 7 23. maj 2007 05:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.