![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Can someone please hjælp mig. Jeg har en back-up computer, der kører Windows 98 Second Edition. Sidst har det været at give beskeder af boot failure. Gør, hvad den fortæller mig, ved at indsætte den boot disk virker ikke. Jeg prøvede at geninstallere Windows, det stadig gjorde det samme. Men ... hvis jeg overladt det til et par dage og tændt igen, ville det lægge op ok og arbejde for et par minutter før frysning, og derefter går tilbage til boot failure, da jeg forsøgte at komme tilbage på. Det er svært at selv komme til boot failure besked. Computer sticks og jeg er nødt til at trykke slippe for at gøre det endnu forsøge laste op. Og nu kan jeg ikke engang prøve at geninstallere Windows, som jeg hele tiden får den besked: Error # 1826 Fri plads ikke fundet: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det lyder som harddisken kan være døende eller døde.
Hvis du kan få dine hænder på et ekstra drev, uden at bruge penge, så prøv at erstatte drev og se om dette løser det. PS Jeg er forudsat at du har en original W98 cd og opstart Diskette ja? .... ikke en Recovery Disk Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Mange tak! Ja, har den originale cd-rom og diskette. Betyder, at et parti skal sættes på rette vej i stedet for at trække mit hår forsøger at gætte, hvad den ting er op til:) Tak igen, Marie |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Disk Boot Manglende, Indsæt System Disk og tryk Enter | joebeaven | Drives & flytbare medier | 10 | 18 marts 2009 17:39 |
| Mus med et øje af sin egen! | simple STU | General Hardware Chat | 11 | 20 marts 2008 07:01 |
| NTDLR forsvundne startdiskette UNDLADELSE | Alantrini | Windows-operativsystemer | 9 | 16 november 2007 20:38 |
| Første XP Installer; Disk Boot Manglende. SATA HDD | mosseye | Windows-operativsystemer | 3 | 21. sep 2007 04:59 |
| Boot problem med mulig hardwarefejl | theoyah | General Hardware Chat | 2 | 10 august 2007 10:27 |
| Thread Tools | |
| |