mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Boot Manglende. Min computer har en mening om sit eget: (

Reply

Thread Tools
Old 18 November 2007, 23:12
Ny Medlem Gruppen

Default Boot Manglende. Min computer har en mening om sit eget: (

Hej alle,

Can someone please hjælp mig. Jeg har en back-up computer, der kører Windows 98 Second Edition. Sidst har det været at give beskeder af boot failure. Gør, hvad den fortæller mig, ved at indsætte den boot disk virker ikke. Jeg prøvede at geninstallere Windows, det stadig gjorde det samme. Men ... hvis jeg overladt det til et par dage og tændt igen, ville det lægge op ok og arbejde for et par minutter før frysning, og derefter går tilbage til boot failure, da jeg forsøgte at komme tilbage på.

Det er svært at selv komme til boot failure besked. Computer sticks og jeg er nødt til at trykke slippe for at gøre det endnu forsøge laste op.

Og nu kan jeg ikke engang prøve at geninstallere Windows, som jeg hele tiden får den besked: Error # 1826 Fri plads ikke fundet: (
Old 19 November 2007, 06:21
Donor-Gruppen

Det lyder som harddisken kan være døende eller døde.

Hvis du kan få dine hænder på et ekstra drev, uden at bruge penge, så prøv at erstatte drev og se om dette løser det.

PS
Jeg er forudsat at du har en original W98 cd og opstart Diskette ja? .... ikke en Recovery Disk

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 19 November 2007, 13:57
Ny Medlem Gruppen

Mange tak! Ja, har den originale cd-rom og diskette. Betyder, at et parti skal sættes på rette vej i stedet for at trække mit hår forsøger at gætte, hvad den ting er op til:)

Tak igen,
Marie
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Disk Boot Manglende, Indsæt System Disk og tryk Enter joebeaven Drives & flytbare medier 10 18 marts 2009 17:39
Mus med et øje af sin egen! simple STU General Hardware Chat 11 20 marts 2008 07:01
NTDLR forsvundne startdiskette UNDLADELSE Alantrini Windows-operativsystemer 9 16 november 2007 20:38
Første XP Installer; Disk Boot Manglende. SATA HDD mosseye Windows-operativsystemer 3 21. sep 2007 04:59
Boot problem med mulig hardwarefejl theoyah General Hardware Chat 2 10 august 2007 10:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.