vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Boot jättäminen. Oma tietokone on mielessä oman: (

Reply

Thread Tools
Old 18 marraskuu 2007, 23:12
Uusi Jäsen

Default Boot jättäminen. Oma tietokone on mielessä oman: (

Hi all,

Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua. Minulla on vara-tietokone, joka toimii Windows 98 Second Edition. Viime aikoina se on ollut antaa viestejä käynnistyksen epäonnistumisen. Tekee, mitä se kertoo minulle lisäämällä käynnistyslevyä ei toimi. Yritin asentaa Windows, se on edelleen ollut sama asia. Mutta ... kun jätin sen muutaman päivän ja kytketään takaisin päälle, se lastata ok ja toimi muutaman minuutin ennen jäädyttämistä, ja sitten menee takaisin Etu Epäonnistuminen kun yritin päästä takaisin.

On vaikea edes saada boot virheilmoitus. Tietokone sauvat ja minun on painamalla ESC-näppäintä, jotta se edes yritä lastauksen ajan.

Ja nyt en voi edes yrittää asentaa Windowsin, kuten Saan viestin: Error # 1826 Vapaa tila ei löytynyt: (
Old 19 marraskuu 2007, 06:21
Rahoittajien ryhmän

Kuulostaa kiintolevyn voi kuolla tai kuollut.

Jos et voi päästä käsiksi vara-asema, ilman rahaa, kokeile korvaa asema ja katso jos tämä ratkaisee sen.

PS
Olen olettaen sinulla on alkuperäinen W98 CD-ja käynnistysvaiheen levyt kyllä? .... ei Recovery Disk

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 19 marraskuu 2007, 13:57
Uusi Jäsen

Monet kiitokset! Kyllä, on alkuperäinen CD-levykkeeltä. Merkitsee paljon laitetaan oikeaan sijaan vetää hiukseni yrittää arvata, mikä asia on enintään:)

Kiitos jälleen,
Marie
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Disk Boot jättäminen, Lisää System Disk ja painamalla Enter joebeaven Drives & Removable Media 10 18th Mar 2009 17:39
Hiiren kanssa mielessä on oma! yksinkertainen stu Rautatavaran Chat 11 20th Mar 2008 07:01
NTDLR puuttuu käynnistyslevyä JÄTTÄMINEN Alantrini Windows-käyttöjärjestelmät 9 16. marraskuu 2007 20:38
Ensinnäkin XP Asenna; Disk Boot jättäminen. SATA-kiintolevy mosseye Windows-käyttöjärjestelmät 3 21. Sep 2007 04:59
Boot ongelma mahdollista laitevian theoyah Rautatavaran Chat 2 10th Aug 2007 10:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.