![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua. Minulla on vara-tietokone, joka toimii Windows 98 Second Edition. Viime aikoina se on ollut antaa viestejä käynnistyksen epäonnistumisen. Tekee, mitä se kertoo minulle lisäämällä käynnistyslevyä ei toimi. Yritin asentaa Windows, se on edelleen ollut sama asia. Mutta ... kun jätin sen muutaman päivän ja kytketään takaisin päälle, se lastata ok ja toimi muutaman minuutin ennen jäädyttämistä, ja sitten menee takaisin Etu Epäonnistuminen kun yritin päästä takaisin. On vaikea edes saada boot virheilmoitus. Tietokone sauvat ja minun on painamalla ESC-näppäintä, jotta se edes yritä lastauksen ajan. Ja nyt en voi edes yrittää asentaa Windowsin, kuten Saan viestin: Error # 1826 Vapaa tila ei löytynyt: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa kiintolevyn voi kuolla tai kuollut.
Jos et voi päästä käsiksi vara-asema, ilman rahaa, kokeile korvaa asema ja katso jos tämä ratkaisee sen. PS Olen olettaen sinulla on alkuperäinen W98 CD-ja käynnistysvaiheen levyt kyllä? .... ei Recovery Disk My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Monet kiitokset! Kyllä, on alkuperäinen CD-levykkeeltä. Merkitsee paljon laitetaan oikeaan sijaan vetää hiukseni yrittää arvata, mikä asia on enintään:) Kiitos jälleen, Marie |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Disk Boot jättäminen, Lisää System Disk ja painamalla Enter | joebeaven | Drives & Removable Media | 10 | 18th Mar 2009 17:39 |
| Hiiren kanssa mielessä on oma! | yksinkertainen stu | Rautatavaran Chat | 11 | 20th Mar 2008 07:01 |
| NTDLR puuttuu käynnistyslevyä JÄTTÄMINEN | Alantrini | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 16. marraskuu 2007 20:38 |
| Ensinnäkin XP Asenna; Disk Boot jättäminen. SATA-kiintolevy | mosseye | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 21. Sep 2007 04:59 |
| Boot ongelma mahdollista laitevian | theoyah | Rautatavaran Chat | 2 | 10th Aug 2007 10:27 |
| Thread Tools | |
| |