mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Boot Failure. Mijn computer heeft een geest van zijn eigen: (

Reply

Thread Tools
Old 18 november 2007, 23:12
Nieuw Lid Fractie

Default Boot Failure. Mijn computer heeft een geest van zijn eigen: (

Hi all,

Kan iemand please help me. Ik heb een back-up computer die Windows 98 Second Edition draait. De laatste tijd is het geven van boodschappen van boot failure. Doen wat hij vertelt me door het invoegen van de bootdisk werkt niet. Ik probeerde het opnieuw installeren van Windows; het nog steeds deed hetzelfde. Maar ... als ik het over voor een paar dagen weer op en ingeschakeld, zou het laden op OK en werken voor een paar minuten vóór het bevriezen, en dan terug te gaan naar boot failure toen ik probeerde om weer op.

Het is moeilijk om zelfs maar naar de boot failure bericht. Computer stokken en ik heb te ontsnappen naar het nog proberen het laden van persberichten.

En nu ik niet eens kan proberen om Windows opnieuw te installeren, want ik krijg steeds de melding: Error # 1826 Free Space niet gevonden: (
Old 19 november 2007, 06:21
Donor Groep

Het klinkt als de harde schijf kan worden stervend of dood.

Als je je handen kunt krijgen op een reserve rijden, zonder geld, probeer dan ter vervanging van de schijf en kijken of dit het oplost.

PS
Ik neem aan dat je een originele Windows 98 CD en Start Up Floppy disk ja? .... niet een Recovery Disk

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 19 november 2007, 13:57
Nieuw Lid Fractie

Many thanks! Ja, de oorspronkelijke cd en diskette. Betekent veel voor worden gelegd op het juiste spoor te trekken in plaats van mijn haar proberen te raden wat het ding is aan:)

Thanks again,
Marie
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.