![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Kan iemand please help me. Ik heb een back-up computer die Windows 98 Second Edition draait. De laatste tijd is het geven van boodschappen van boot failure. Doen wat hij vertelt me door het invoegen van de bootdisk werkt niet. Ik probeerde het opnieuw installeren van Windows; het nog steeds deed hetzelfde. Maar ... als ik het over voor een paar dagen weer op en ingeschakeld, zou het laden op OK en werken voor een paar minuten vóór het bevriezen, en dan terug te gaan naar boot failure toen ik probeerde om weer op. Het is moeilijk om zelfs maar naar de boot failure bericht. Computer stokken en ik heb te ontsnappen naar het nog proberen het laden van persberichten. En nu ik niet eens kan proberen om Windows opnieuw te installeren, want ik krijg steeds de melding: Error # 1826 Free Space niet gevonden: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het klinkt als de harde schijf kan worden stervend of dood.
Als je je handen kunt krijgen op een reserve rijden, zonder geld, probeer dan ter vervanging van de schijf en kijken of dit het oplost. PS Ik neem aan dat je een originele Windows 98 CD en Start Up Floppy disk ja? .... niet een Recovery Disk Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Many thanks! Ja, de oorspronkelijke cd en diskette. Betekent veel voor worden gelegd op het juiste spoor te trekken in plaats van mijn haar proberen te raden wat het ding is aan:) Thanks again, Marie |