mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Boot Failure. Min datamaskin har en tanke på sin egen: (

Reply

Thread Tools
Old 18nde Nov 2007, 23:12
New Member Group

Default Boot Failure. Min datamaskin har en tanke på sin egen: (

Hei alle,

Kanne noen behage hjelpe meg. Jeg har en back-up datamaskin som kjører Windows 98 Second Edition. I det siste har det vært å gi beskjeder til støvel svikt. Gjør hva den forteller meg ved å sette inn oppstartsdisketten fungerer ikke. Jeg prøvde å installere windows; det fortsatt gjorde det samme. Men ... hvis jeg forlot det for et par dager og slått på igjen, vil det belaste opp ok og arbeide for et par minutter før frysing, og deretter går tilbake til boot feil når jeg prøvde å komme tilbake på.

Det er vanskelig å selv komme til støvelen feilmelding. Computer køller og jeg må trykke escape å gjøre det enda forsøke å laste opp.

Og nå kan jeg ikke engang prøve å installere Windows på nytt, som jeg oppbevare får meldingen: Feil # 1826 Ledig plass Finner ikke: (
Old 19nde Nov 2007, 06:21
Donor Group

Det høres ut som at harddisken kan være døende eller død.

Hvis du kan få hendene på en ekstra enhet, uten å bruke penger, kan du prøve å erstatte stasjonen og se om dette løser det.

PS
Jeg antar du har en original w98 CD og starte opp Diskettkontrollere ja? .... ikke en Recovery Disk

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 19nde Nov 2007, 13:57
New Member Group

Mange takk! Ja, har den originale CD og floppy. Betyr mye å bli satt på rett spor i stedet for å trekke håret mitt prøver å gjette hva det er opp til:)

Takk igjen,
Marie
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Disk Boot Failure, Sett System disk og trykker Enter joebeaven Drivere og flyttbare medier 10 18 mars 2009 17:39
Mus med tanke på sine egne! enkle Stu General Hardware Chat 11 20 mars 2008 07:01
NTDLR mangler oppstartsdiskett FEIL Alantrini Windows-operativsystemer 9 16 nov 2007 20:38
Først XP Install; Disk Boot Failure. SATA HDD mosseye Windows-operativsystemer 3 21. sep 2007 04:59
Boot problem med mulig maskinvarefeil theoyah General Hardware Chat 2 10 august 2007 10:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.