![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Kanne noen behage hjelpe meg. Jeg har en back-up datamaskin som kjører Windows 98 Second Edition. I det siste har det vært å gi beskjeder til støvel svikt. Gjør hva den forteller meg ved å sette inn oppstartsdisketten fungerer ikke. Jeg prøvde å installere windows; det fortsatt gjorde det samme. Men ... hvis jeg forlot det for et par dager og slått på igjen, vil det belaste opp ok og arbeide for et par minutter før frysing, og deretter går tilbake til boot feil når jeg prøvde å komme tilbake på. Det er vanskelig å selv komme til støvelen feilmelding. Computer køller og jeg må trykke escape å gjøre det enda forsøke å laste opp. Og nå kan jeg ikke engang prøve å installere Windows på nytt, som jeg oppbevare får meldingen: Feil # 1826 Ledig plass Finner ikke: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det høres ut som at harddisken kan være døende eller død.
Hvis du kan få hendene på en ekstra enhet, uten å bruke penger, kan du prøve å erstatte stasjonen og se om dette løser det. PS Jeg antar du har en original w98 CD og starte opp Diskettkontrollere ja? .... ikke en Recovery Disk Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Mange takk! Ja, har den originale CD og floppy. Betyr mye å bli satt på rett spor i stedet for å trekke håret mitt prøver å gjette hva det er opp til:) Takk igjen, Marie |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Disk Boot Failure, Sett System disk og trykker Enter | joebeaven | Drivere og flyttbare medier | 10 | 18 mars 2009 17:39 |
| Mus med tanke på sine egne! | enkle Stu | General Hardware Chat | 11 | 20 mars 2008 07:01 |
| NTDLR mangler oppstartsdiskett FEIL | Alantrini | Windows-operativsystemer | 9 | 16 nov 2007 20:38 |
| Først XP Install; Disk Boot Failure. SATA HDD | mosseye | Windows-operativsystemer | 3 | 21. sep 2007 04:59 |
| Boot problem med mulig maskinvarefeil | theoyah | General Hardware Chat | 2 | 10 august 2007 10:27 |
| Thread Tools | |
| |