![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hiya,
Håber jeg at dette i det rigtige sted, computer noob her! ![]() Jeg bare var nødt til at udslette alt fra min søns pc og geninstallere Windows Vista etc, men efter jeg havde gjort det så jeg begyndte at få denne besked, hver gang jeg starte den op (se pic). Hvis jeg trykker F1 det derefter støvler op ok, men jeg forstår ikke, hvorfor den gør dette, eller hvordan jeg kan slippe af med det. Alle råd ville være meget værdsat. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Lyder som en OS er ikke at blive opdaget eller drevet er toast, er du sikker på, at de re-install gik 100%.
|
|||
|
|||
|
Nå, under installationen det gjorde pc reboot (da den sagde, at det ville), og derefter fik jeg skærmen kommer op som pr pic. Så jeg gik ind i F2 og ændret boot-up orden tilbage til den oprindelige så det ville ikke starte fra dvd-drevet længere, så er det startet op og fortsatte med installationen.
Men nu, hver gang vi lukke pc'en off, det kommer op med at skærmen igen. Alt synes at fungere perfekt, når jeg har trykket på F1. Jeg har ikke geninstallere nogen drivere som jeg havde kontrolleret under Enhedshåndtering, og der var ingen gule udråbstegn markerer viser så jeg antages alle drev var fint. Og der er kun et operativsystem på den pc, som er Windows Vista Basic, at jeg geninstalleret, som jeg valgte at formatere harddisken, da jeg gjorde det. Sikkert, hvis et drev var "toast" så det ikke ville være fungerer normalt, efter at det endelig har startet op? |
|
|
|||
|
|||
|
Gør enhver har nogen råd om, hvordan man slipper af med at sorte fejl skærmen please?
|