vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Boot Up Virhe jälkeen uudelleen asentamalla Vista

Reply

Thread Tools
Old 23. päivästä toukokuuta 2009, 12:37
Jäsen

Default Boot Up Virhe jälkeen uudelleen asentamalla Vista

Hei,

Hope I'm laskemisesta tämä oikea paikka, tietokone noob tästä!

Olen juuri ollut hävittää kaiken minun poikani kpl ja asenna Windows Vista jne., mutta kun olin tehnyt kaiken aloin saada tämän viestin aina I boot se (ks. kuva). Jos painan F1 se sitten käynnistyy ok, mutta en ymmärrä, miksi se tekee tämän tai miten päästä siitä eroon. Kaikki neuvot olisivat suuressa arvossa.
Attached Pikkukuvat
Boot Up Error After Re-installing Vista-silverbox-screenie.jpg  
Old 23. päivästä toukokuuta 2009, 12:47
Administrator Group

Kuulostaa käyttöjärjestelmä ei ole havaittu tai asema on paahtoleipä, oletko varma, että uudelleen asentaa meni 100%.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24. päivästä toukokuuta 2009, 03:34
Jäsen

No, asennuksen aikana se teki pc reboot (kuten se sanoi, että se olisi) ja sitten sain näytön noussut esiin per pic. Joten menin F2 ja muuttanut käynnistysproseduurinsa järjestyksessä takaisin alkuperäiseen niin se ei käynnisty dvd ajaa enää, se käynnistää ja jatkaa asennusta.

Mutta nyt, Everytime We sulkea kpl pois, se tulee tämän näytön uudelleen. Kaikki näyttää toimivan hyvin, kun olen painetaan F1.

En asenna mitään kuljettajien olin tarkistanut nojalla Device Manager ja ei ollut keltainen huutomerkkejä osoittavat joten olettaa kaikki asemat olivat kunnossa.

Ja on vain yksi käyttöjärjestelmä pc, jossa on Windows Vista Basic, että olen asentanut, koska olen valinnut alustaa kovalevyn, kun tein sen.

Varmaankin, jos ajaa oli paahtoleipää ja sitten se ei toimi normaalisti, kun se on vihdoin käynnistynyt asti?
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 11:37
Jäsen

Tekee kuka tahansa ole mitään neuvoja siitä, miten päästä eroon, että musta virhe näytön please?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Mikä on paras tapa edetä asentaminen 64bit Vista Yli Oma 32bit Vista? Theresonly1 Windows-käyttöjärjestelmät 3 25. toukokuuta 2009 08:58
Ei voi BOOT XP: n asentamisen jälkeen PCLinuxOS? Jorge Luis Linux & Alternative OS 0 21. toukokuuta 2009 04:03
Käyttö estetty-virhe asennettaessa XP3 johnla Windows-käyttöjärjestelmät 2 21. Joulukuu 2008 14:09
ACPI virhe asennettaessa uusi ram cammochris CPUs, Emolevyt & RAM 4 24th Aug 2008 14:03
Virhe asennettaessa: / Diamondis Windows-käyttöjärjestelmät 3 8. marraskuu 2007 08:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.