![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Hope I'm laskemisesta tämä oikea paikka, tietokone noob tästä! ![]() Olen juuri ollut hävittää kaiken minun poikani kpl ja asenna Windows Vista jne., mutta kun olin tehnyt kaiken aloin saada tämän viestin aina I boot se (ks. kuva). Jos painan F1 se sitten käynnistyy ok, mutta en ymmärrä, miksi se tekee tämän tai miten päästä siitä eroon. Kaikki neuvot olisivat suuressa arvossa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa käyttöjärjestelmä ei ole havaittu tai asema on paahtoleipä, oletko varma, että uudelleen asentaa meni 100%.
| |||
| |||
| No, asennuksen aikana se teki pc reboot (kuten se sanoi, että se olisi) ja sitten sain näytön noussut esiin per pic. Joten menin F2 ja muuttanut käynnistysproseduurinsa järjestyksessä takaisin alkuperäiseen niin se ei käynnisty dvd ajaa enää, se käynnistää ja jatkaa asennusta. Mutta nyt, Everytime We sulkea kpl pois, se tulee tämän näytön uudelleen. Kaikki näyttää toimivan hyvin, kun olen painetaan F1. En asenna mitään kuljettajien olin tarkistanut nojalla Device Manager ja ei ollut keltainen huutomerkkejä osoittavat joten olettaa kaikki asemat olivat kunnossa. Ja on vain yksi käyttöjärjestelmä pc, jossa on Windows Vista Basic, että olen asentanut, koska olen valinnut alustaa kovalevyn, kun tein sen. Varmaankin, jos ajaa oli paahtoleipää ja sitten se ei toimi normaalisti, kun se on vihdoin käynnistynyt asti? |
|
| |||
| |||
| Tekee kuka tahansa ole mitään neuvoja siitä, miten päästä eroon, että musta virhe näytön please? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mikä on paras tapa edetä asentaminen 64bit Vista Yli Oma 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 25. toukokuuta 2009 08:58 |
| Ei voi BOOT XP: n asentamisen jälkeen PCLinuxOS? | Jorge Luis | Linux & Alternative OS | 0 | 21. toukokuuta 2009 04:03 |
| Käyttö estetty-virhe asennettaessa XP3 | johnla | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 21. Joulukuu 2008 14:09 |
| ACPI virhe asennettaessa uusi ram | cammochris | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 24th Aug 2008 14:03 |
| Virhe asennettaessa: / | Diamondis | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 8. marraskuu 2007 08:24 |
| Thread Tools | |
| |