mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Boot Up Fout Na opnieuw installeren van Vista

Reply

Thread Tools
Old 23 mei 2009, 12:37
Lid Fractie

Default Boot Up Fout Na opnieuw installeren van Vista

Hiya,

Hoop dat ik ben om dit op de juiste plaats, computer noob hier!

Ik moest veeg alles uit mijn zoon's PC en opnieuw installeren van Windows Vista etc, maar nadat ik had gedaan wat ik begon te krijgen iedere keer dat ik dit bericht boot it up (zie foto). Als ik op F1 drukt, dan laarzen up ok maar ik begrijp niet waarom zij dit doet of hoe kan ik kwijt is. Elk advies wordt zeer gewaardeerd.
Attached Thumbnails
Boot Up Error After Re-installing Vista-silverbox-screenie.jpg  
Old 23 mei 2009, 12:47
Administrator Group

Klinkt als een OS niet wordt ontdekt of de drive toast, weet je zeker dat het opnieuw installeren ging 100%.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 mei 2009, 03:34
Lid Fractie

Nou, tijdens de installatie zij de pc opnieuw opstarten (als hij gezegd zou) en vervolgens kreeg ik het scherm komen per pic. Dus ik ging naar F2 en veranderde het opstarten Om terug naar het origineel en het zou dus niet booten vanaf de dvd-station niet meer, dan is het opstarten en verder met de installatie.

Maar nu, Everytime We sluiten de pc uit, het gaat met dat scherm weer. Alles lijkt te werken perfect nadat ik me heb ingedrukt F1.

Ik heb niet alle stuurprogramma's opnieuw installeren als ik had gecontroleerd onder Device Manager en waren er geen gele uitroeptekens blijkt dus ik verondersteld alle stations waren prima.

En er is slechts een besturingssysteem op de pc, dat is de Windows Vista Basic, dat ik opnieuw geïnstalleerd, zoals ik koos voor het formatteren van de harde schijf als ik het deed.

Zeker als er een drive is' toast ', dan zou het niet normaal functioneert nadat het is eindelijk opgestart up?
Old 28 mei 2009, 11:37
Lid Fractie

Doet iemand hebben een advies over hoe om zich te ontdoen van dat zwarte scherm fout alstublieft?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.