mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Boot Up Feil Når Re-installere Vista

Reply

Thread Tools
Old 23 mai 2009, 12:37
Medlem Group

Default Boot Up Feil Når Re-installere Vista

Hiya,

Håper jeg å sette dette på rett plass, datamaskin noob her!

Jeg bare måtte tørke alt av sønnen min PC og installere Windows Vista etc, men etter at jeg hadde gjort det hele begynte jeg å få denne meldingen hver gang jeg støvel opp (se bilde). Hvis jeg trykker på F1 da støvlene opp ok, men jeg forstår ikke hvorfor den gjør dette, eller hvordan jeg kan bli kvitt det. Noen råd ville være mye verdsatt.
Attached Thumbnails
Boot Up Error After Re-installing Vista-silverbox-screenie.jpg  
Old 23 mai 2009, 12:47
Administrator Group

Høres ut som en OS ikke blir oppdaget eller stasjonen toast, er du sikker på at den re-installere gikk 100%.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 mai 2009, 03:34
Medlem Group

Vel, under installasjonen det gjorde PC reboot (slik den sa den ville) og jeg fikk skjermen kommer opp som per bilde. Så jeg gikk inn F2 og forandret oppstart bestille tilbake til det opprinnelige, slik at den ikke vil starte opp fra DVD-stasjonen lenger, så det oppstart opp og fortsatte med installasjonen.

Men nå, hver gang vi stenge PC av, den kommer opp med at skjermen igjen. Alt ser ut til å fungere perfekt når jeg har trykket F1.

Jeg hadde ikke installere noen drivere som jeg hadde sjekket under Enhetsbehandling, og det var ingen gule utropstegn merkene viser så jeg antar alle stasjonene var fine.

Og det er bare ett OS på PC, som er den Windows Vista Basic at jeg reinstallert, så jeg valgte å formatere harddisken når jeg gjorde det.

Sikkert om en stasjon var "skål" da det ikke vil virke som normalt etter at det har endelig oppstart opp?
Old 28 mai 2009, 11:37
Medlem Group

Gjør alle har noen råd om hvordan du blir kvitt det svarte feil skjermen kan du?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hva er den beste måten å gå om installering 64bit Vista Over My 32bit Vista? Theresonly1 Windows-operativsystemer 3 25 mai 2009 08:58
Kan ikke BOOT XP etter installasjon PCLinuxOS?? Jorge Luis Linux og alternative OS 0 21 mai 2009 04:03
Ingen tilgang feil når du installerer XP3 johnla Windows-operativsystemer 2 21 desember 2008 14:09
ACPI-feil når du installerer nye ram cammochris CPUer, Hovedkort & RAM 4 24 august 2008 14:03
Feil ved installasjon: / Diamondis Windows-operativsystemer 3 8 nov 2007 08:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.