![]() |
|
| |||
| |||
| Hiya, Håper jeg å sette dette på rett plass, datamaskin noob her! ![]() Jeg bare måtte tørke alt av sønnen min PC og installere Windows Vista etc, men etter at jeg hadde gjort det hele begynte jeg å få denne meldingen hver gang jeg støvel opp (se bilde). Hvis jeg trykker på F1 da støvlene opp ok, men jeg forstår ikke hvorfor den gjør dette, eller hvordan jeg kan bli kvitt det. Noen råd ville være mye verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som en OS ikke blir oppdaget eller stasjonen toast, er du sikker på at den re-installere gikk 100%.
| |||
| |||
| Vel, under installasjonen det gjorde PC reboot (slik den sa den ville) og jeg fikk skjermen kommer opp som per bilde. Så jeg gikk inn F2 og forandret oppstart bestille tilbake til det opprinnelige, slik at den ikke vil starte opp fra DVD-stasjonen lenger, så det oppstart opp og fortsatte med installasjonen. Men nå, hver gang vi stenge PC av, den kommer opp med at skjermen igjen. Alt ser ut til å fungere perfekt når jeg har trykket F1. Jeg hadde ikke installere noen drivere som jeg hadde sjekket under Enhetsbehandling, og det var ingen gule utropstegn merkene viser så jeg antar alle stasjonene var fine. Og det er bare ett OS på PC, som er den Windows Vista Basic at jeg reinstallert, så jeg valgte å formatere harddisken når jeg gjorde det. Sikkert om en stasjon var "skål" da det ikke vil virke som normalt etter at det har endelig oppstart opp? |
|
| |||
| |||
| Gjør alle har noen råd om hvordan du blir kvitt det svarte feil skjermen kan du? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er den beste måten å gå om installering 64bit Vista Over My 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 3 | 25 mai 2009 08:58 |
| Kan ikke BOOT XP etter installasjon PCLinuxOS?? | Jorge Luis | Linux og alternative OS | 0 | 21 mai 2009 04:03 |
| Ingen tilgang feil når du installerer XP3 | johnla | Windows-operativsystemer | 2 | 21 desember 2008 14:09 |
| ACPI-feil når du installerer nye ram | cammochris | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 24 august 2008 14:03 |
| Feil ved installasjon: / | Diamondis | Windows-operativsystemer | 3 | 8 nov 2007 08:24 |
| Thread Tools | |
| |