![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Packard Bell i medierne 2422. Jeg købte den med Vista præ installeret, ikke kan lide det så formateret og installeret XP. Mit problem er, at når startede pc'en låse op / fryser og undertiden blå skærme. Når det er igen begyndt at den kører fint. Sluk den i et stykke tid låse / fryser når startet.!! Koderne på blå skærm er: 0x0000009C 0x00000000 0xBAB3C050 0x00000800 0xB2000040 Jeg har kørt enker og Packard Bell diagnostik og ingen problemer findes. Enhver hjælp vil være meget værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det eneste jeg fik nogen form for oplysninger ud af var 0x0000009C. supportmicrosoft siger, at en sådan fejl skyldtes mest sandsynligt, at overophedning, eller hardwarefejl af en slags.
"RAM, CPU, hardware bus, strømforsyning osv.), eller fra skubbe hardware end sine kapaciteter (fx overclocking en CPU). " kontrollere, om en af dine komponenter er defekt. fjerne RAM, derefter starte op. Hvis du får fejl, er det ikke den RAM. eller ikke kun RAM. flytte til harddisken. se om du kan lægge i en ny ind i maskinen og installere XP på den igen. se, hvad der sker. stadig fejl? gå videre til bundkortet. fjerne alle dele, undtagen for skærmkortet og skærmen og andre grundlæggende periferienheder. Hvis du når bios, så bestyrelsen er fint. hvis alle de ting, kontrol ud, kunne det være din processor. Jeg vil udelukke strømforsyning, fordi symptomerne ikke passer. strømforsyning spørgsmål normalt vise sig så hurtigt til og fra nystartede eller afbrydelse tilfældigt. hjemmesiden kunne det også være på grund af overopvarmning, men jeg tvivler på det. sædvanligvis det lukker ned og siger, at det var en termisk fejl og genstarter derefter normalt. Det eneste, jeg kan tænke på ud over det er den harddisk er partitioneret weird fordi vista var på den. Microsoft gjort vista på en sådan måde, at det ville være svært at fjerne. eller i det mindste det er, hvad jeg hører. Mit system: Ezekiel
|
|
| |||
| |||
| Tak for den rådgivning og beklager sin taget så lang tid til at svare, som jeg har haft pc'en i forbindelse med reparation ............. Dave |