vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Bsod

Reply

Thread Tools
Old 18 tammikuu 2008, 15:24
Uusi Jäsen

Default Bsod

Minulla on Packard Bell i media 2422. Ostin sen Vista valmiiksi asennettuna, ei ole kuin se alustetaan ja asentaa XP: ssä. Minun ongelmani on se, että kun aloitti kpl lukot ylös / jäätyy ja joskus sininen ruuduissa. Kun se on jälleen alkanut se toimii hyvin. Sammuta se jonkin aikaa lukot / jäätyy kun käynnistyy.!

Koodit sinisellä näytöllä ovat:

0x0000009C
0x00000000
0xBAB3C050
0x00000800
0xB2000040

Olen aikavälillä Lesken ja Packard Bell diagnostiikka ja ongelmia ei ole löydetty.

Kaikki apu olisi paljon arvoa.
Old 19 tammikuu 2008, 00:14
Rahoittajien ryhmän

Default Bsod

ainoa sain minkäänlaista tietoa ulos oli 0x0000009C. supportmicrosoft sanoo, että tällainen virhe johtui todennäköisimmin ylikuumenemisen tai laitevian jonkinlainen.
"RAM-muistin, prosessorin, laitteisto-bussi, virtalähde jne.) tai työntämällä laitteiston ulkopuolella toimintaedellytyksiään (esim. overclocking yksi CPU). "

tarkista one komponentit on viallinen. poistaa RAM, sitten käynnisty. Jos saat virheitä, se ei ole muistia. tai ei ainoastaan RAM-muistia.

siirtyä kiintolevylle. katso jos voit ottaa uuden osaksi koneen ja asentaa XP: n uudestaan. katsoa, mitä tapahtuu. edelleen virheitä? siirtyä emolevyn.

poistaa kaikki osat lukuun ottamatta näytönohjain ja näyttö ja muiden oheislaitteiden. Jos saavutat bios, sitten aluksella on hyvä.

jos kaikki jutut on kunnossa, se saattaa olla teidän prosessori.

I'd sulkea pois virtalähde, koska oireet eivät sovi. virtalähde tiedotteet yleensä näy niin nopeasti päälle ja pois päältä startups tai katkaisee satunnaisesti.

verkkosivuilla se voisi olla myös liiallisen mutta epäilen sitä. yleensä se sammutetaan ja sanoo, että se oli lämpö virhe ja sitten käynnistyy uudelleen normaalisti.

Voin vain ajatella lisäksi, että on kovalevy jakamiseen outoa, koska näköala oli sitä. Microsoft teki näköala siten, että se olisi vaikeaa poistaa. tai ainakin se, mitä olen kuullut.

My System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Emolevy:
MSI P-35 Neo Combo-piirisarja
RAM-muisti:
2 keikat G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 Mt
Äänikortti:
Creative 7,1 Äänikortit
Kiintolevy (t):
160 keikka Western Digital SATA-asema
Optinen asema (t):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo-asema
Asia / PSU:
CoolerMaster tapauksessa Antec Earthwatts 500W
Jäähdytys:
3x varastossa 120mm tuulettimet, 1 varastossa CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kaapeli 1 Mt / s
Monitor (t):
22-tuumainen Samsung laajakuva
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 26 tammikuu 2008, 10:38
Uusi Jäsen

Default Bsod

Kiitos neuvosta ja pahoillani sen kestänyt niin kauan vastata, koska minulla on ollut kpl korjaus ............. Dave
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
BSoD, ole varma kuinka korjata .... woodworks Windows-käyttöjärjestelmät 1 11th Jun 2009 07:43
BSOD Ohje xsonarx Windows-käyttöjärjestelmät 10 2. Joulukuu 2008 08:34
Bsod carpious Rautatavaran Chat 1 26. Sep 2008 06:12
Bsod manojneo Windows-käyttöjärjestelmät 5 14th Jun 2008 13:46
BSOD ..... on saatana alex Windows-käyttöjärjestelmät 2 12. Jul 2007 07:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.