mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

BSOD

Reply

Thread Tools
Old 18 januari 2008, 15:24
Nieuw Lid Fractie

Default BSOD

Ik heb een Packard Bell i media 2422. Ik kocht het met Vista vooraf is geïnstalleerd, niet als het zo geformatteerd en geïnstalleerd XP. Mijn probleem is dat wanneer begon de pc sluizen omhoog / bevriest en soms blauwe schermen. Wanneer is het opnieuw begonnen het loopt prima. Het uit te zetten voor een tijdje sloten / bevriest wanneer gestart.!

De codes op blauw scherm zijn:

0x0000009C
0x00000000
0xBAB3C050
0x00000800
0xB2000040

Ik heb lopen Widows en Packard Bell diagnostiek en geen problemen gevonden.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
Old 19 januari 2008, 00:14
Donor Groep

Default BSOD

de enige die ik heb een soort van informatie uit was 0x0000009C. supportmicrosoft zegt dat een dergelijke fout te wijten was het meest waarschijnlijk tot oververhitting of hardware storing van een soort.
"RAM-geheugen, CPU, hardware bus, voeding, enz.), of uit duwen hardware buiten haar vermogens (bv overklokinstellingen een CPU). "

controleren op een van uw componenten defect. Verwijder de RAM, dan starten. Als je fouten, het is niet de RAM. of niet alleen het RAM-geheugen.

verplaatsen naar de harde schijf. zien of u kunt in een nieuwe in de machine en installeer XP op het weer. zien wat er gebeurt. nog fouten? naar het moederbord.

Verwijder alle onderdelen behalve voor de videokaart en het beeldscherm en andere elementaire randapparatuur. Als u bij de bios, dan het bord is prima.

als alle spullen klopt, is het wellicht uw processor.

Ik wil uit de voeding, omdat de symptomen niet passen. stroomaansluiting kwesties meestal weergegeven als een snelle in-en uitschakelen opstarten of afsluiten willekeurig.

de website kan ook het gevolg zijn van oververhitting, maar ik betwijfel dat. meestal het afsluiten en zegt hij een thermische fout en daarna opnieuw is normaal.

Het enige wat ik kan bedenken is dat naast de harde schijf gepartitioneerd is raar, want Vista is op. Microsoft gemaakt vergezicht op een zodanige wijze dat het zou moeilijk te verwijderen. of althans dat is wat ik hoor.

Mijn Systeem: Ezechiël

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Moederbord:
MSI P-35 Neo Combo-chipset
RAM Geheugen:
2 optredens G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb
Sound Card:
Creative 7.1 geluidskaart
Hard Drive (s):
160 gig Western Digital SATA-drive
Optische Drive (s):
ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive
Case / PSU:
CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W
Koeling:
3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan
Netwerk / Internet:
BrightHouse Kabel 1MB / s
Monitor (s):
Samsung 22 inch breedbeeld
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 26 januari 2008, 10:38
Nieuw Lid Fractie

Default BSOD

Bedankt voor het advies en het jammer haar zo lang te reageren, zoals ik al had de PC in voor reparatie ............. Dave
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
BSOD, niet weet hoe op te lossen .... houtwerk Windows besturingssystemen 1 11 jun 2009 07:43
BSOD Help xsonarx Windows besturingssystemen 10 2nd Dec 2008 08:34
BSOD carpious Algemeen Hardware Chat 1 26e sep 2008 06:12
BSOD manojneo Windows besturingssystemen 5 14 jun 2008 13:46
BSOD ..... een SOD linasita Windows besturingssystemen 2 12 jul 2007 07:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.