![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Packard Bell i media 2422. Ik kocht het met Vista vooraf is geïnstalleerd, niet als het zo geformatteerd en geïnstalleerd XP. Mijn probleem is dat wanneer begon de pc sluizen omhoog / bevriest en soms blauwe schermen. Wanneer is het opnieuw begonnen het loopt prima. Het uit te zetten voor een tijdje sloten / bevriest wanneer gestart.! De codes op blauw scherm zijn: 0x0000009C 0x00000000 0xBAB3C050 0x00000800 0xB2000040 Ik heb lopen Widows en Packard Bell diagnostiek en geen problemen gevonden. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de enige die ik heb een soort van informatie uit was 0x0000009C. supportmicrosoft zegt dat een dergelijke fout te wijten was het meest waarschijnlijk tot oververhitting of hardware storing van een soort.
"RAM-geheugen, CPU, hardware bus, voeding, enz.), of uit duwen hardware buiten haar vermogens (bv overklokinstellingen een CPU). " controleren op een van uw componenten defect. Verwijder de RAM, dan starten. Als je fouten, het is niet de RAM. of niet alleen het RAM-geheugen. verplaatsen naar de harde schijf. zien of u kunt in een nieuwe in de machine en installeer XP op het weer. zien wat er gebeurt. nog fouten? naar het moederbord. Verwijder alle onderdelen behalve voor de videokaart en het beeldscherm en andere elementaire randapparatuur. Als u bij de bios, dan het bord is prima. als alle spullen klopt, is het wellicht uw processor. Ik wil uit de voeding, omdat de symptomen niet passen. stroomaansluiting kwesties meestal weergegeven als een snelle in-en uitschakelen opstarten of afsluiten willekeurig. de website kan ook het gevolg zijn van oververhitting, maar ik betwijfel dat. meestal het afsluiten en zegt hij een thermische fout en daarna opnieuw is normaal. Het enige wat ik kan bedenken is dat naast de harde schijf gepartitioneerd is raar, want Vista is op. Microsoft gemaakt vergezicht op een zodanige wijze dat het zou moeilijk te verwijderen. of althans dat is wat ik hoor. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het advies en het jammer haar zo lang te reageren, zoals ik al had de PC in voor reparatie ............. Dave |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| BSOD, niet weet hoe op te lossen .... | houtwerk | Windows besturingssystemen | 1 | 11 jun 2009 07:43 |
| BSOD Help | xsonarx | Windows besturingssystemen | 10 | 2nd Dec 2008 08:34 |
| BSOD | carpious | Algemeen Hardware Chat | 1 | 26e sep 2008 06:12 |
| BSOD | manojneo | Windows besturingssystemen | 5 | 14 jun 2008 13:46 |
| BSOD ..... een SOD | linasita | Windows besturingssystemen | 2 | 12 jul 2007 07:37 |
| Thread Tools | |
| |