mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Bsod

Reply

Thread Tools
Old 18th 2008 jan 15:24
New Member Group

Default Bsod

Jeg har en Packard Bell i media 2422. Jeg kjøpte den med Vista pre installert, ikke liker det så formaterte og installerte XP. Mitt problem er at når du starter PCen låser seg / fryser og noen ganger blå skjermene. Når det er igjen i gang det går bra. Slå den av for en stund låser / fryser når startet.!

Kodene på blå skjermen er:

0x0000009C
0x00000000
0xBAB3C050
0x00000800
0xB2000040

Jeg har kjørt Enker og Packard Bell diagnostikk og ingen problemer funnet.

Eventuelle hjelpe ville være mye verdsatt.
Old 19nde 2008, 00:14
Donor Group

Default Bsod

det eneste jeg fikk noen form for informasjon ut av var 0x0000009C. supportmicrosoft sier at en slik feil skyldes mest sannsynlig overoppheting eller maskinvarefeil av noe slag.
"RAM, CPU, maskinvare buss, kraftforsyning, etc.), eller fra presser maskinvaren utover sine evner (eg, overclocking en CPU). "

se etter en av komponentene som er feil. fjerne RAM, deretter starter opp. Hvis du får feil, er det ikke RAM. eller ikke bare RAM.

flytte til harddisken. Se om du kan sette inn en ny en i maskinen og installere XP på den igjen. se hva som skjer. fortsatt feil? hoppe til hovedkortet.

fjerne alle deler bortsett fra skjermkort og skjerm og andre grunnleggende periferiutstyr. hvis du kommer til bios, og styret er fine.

hvis alle ting stemmer, kan det være prosessoren.

Jeg vil utelukke strømforsyningen fordi symptomene ikke passer. Strømforsyningen problemer vanligvis vises som rask på og av startups, eller slå av tilfeldig.

nettsiden kan det også være grunn av overoppheting, men jeg tviler på det. vanligvis den slår seg og sier at det hadde en termisk feil, og deretter starter normalt.

Det eneste jeg kan tenke på i tillegg det er harddisken som er partisjonert rart fordi vista var på den. microsoft gjort vista på en slik måte at det ville være vanskelig å fjerne. det er i hvert fall hva jeg hører.

Min System: Esekiel

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Hovedkort:
MSI P-35 Neo Kombitaster brikkesett
RAM-minne:
2 gigabyte G. Skill DDR2 800mhz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 soundcard
Harddisk (er):
160 gig Western Digital SATA-stasjon
Optisk stasjon (er):
ASUS 16x dvd-cd RW kombinert stasjon
Case / PSU:
CoolerMaster tilfellet Antec Earthwatts 500W
Cooling:
3x lager 120mm vifter, 1 stock CPU vifte
Nettverk / Internett:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Skjerm (er):
22 tommers Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 26th 2008, 10:38
New Member Group

Default Bsod

Takk for råd og beklager det tatt så lang tid å svare på, som jeg har hatt pc i for reparasjon ............. Dave
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.