![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg bliver ved med at få den frygtede blå skærm af død: (. Jeg formået at trække Minidump fil selv om, så hvis nogen kender hot at løse problemet, der vil være stor. Thanks. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er dine specs? OS og hardware har du tilføjet nogen ny hardware fornylig?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Beklager, men troede, at jeg vil sætte dem i forvejen ... Det er Windows Vista, tilsat nogle nye ram den anden dag, men problemet eksisterede længe før jeg gjorde. Det er bare blevet mere persistent seneste. |
|
| |||
| |||
| Troede, at jeg gerne kopiere hele den Minidump fil til dem af jer, som ikke ønsker at hente den. Enhver hjælp ville være dejligt: Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.8.0004.0 X86 Copyright (c) Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdt. Loading Dump File [C: \ Users \ Sean \ Desktop \ Mini030108-01.dmp] Mini Kernel Dump File: Kun registre og stack trace er tilgængelige Symbol søgemønsteret er: *** Invalid *** ************************************************** ************************** * Symbol loading kan være upålidelige uden et symbol søgemønsteret. * * Brug. Symfix at have debugger vælge et symbol sti. * * Når du indstiller symbol sti, brug. Reload for at opdatere symbol steder. * ************************************************** ************************** Executable søgemønsteret er: ************************************************** ******************* * Symboler kan ikke indlæses, fordi symbol sti ikke er initialiseret. * * * * Symbolet Sti kan indstilles ved: * * Bruge _NT_SYMBOL_PATH miljø variablen. * * Bruger-y <symbol_path> argumentation, når du starter debugger. * * Bruger. Sympath og. Sympath + * ************************************************** ******************* Kunne ikke indlæse billedet \ SystemRoot \ system32 \ ntkrnlpa.exe, Win32 error 0n2 *** ADVARSEL: Kan ikke kontrollere tidsstempel for ntkrnlpa.exe *** FEJL: Modul belastning afsluttet, men symboler kunne ikke lastes for ntkrnlpa.exe Windows Vista Kernel Version 6000 MP (2 procs) Fri x86-kompatibel Produkt: WinNT, suite: TerminalServer SingleUserTS Personal Kernel base = 0x81c00000 PsLoadedModuleList = 0x81d11e10 Debug session time: Sat Mar 1 09:19:10.763 2008 (GMT +0) System Uptime: 0 dage 11:44:05.354 ************************************************** ******************* * Symboler kan ikke indlæses, fordi symbol sti ikke er initialiseret. * * * * Symbolet Sti kan indstilles ved: * * Bruge _NT_SYMBOL_PATH miljø variablen. * * Bruger-y <symbol_path> argumentation, når du starter debugger. * * Bruger. Sympath og. Sympath + * ************************************************** ******************* Kunne ikke indlæse billedet \ SystemRoot \ system32 \ ntkrnlpa.exe, Win32 error 0n2 *** ADVARSEL: Kan ikke kontrollere tidsstempel for ntkrnlpa.exe *** FEJL: Modul belastning afsluttet, men symboler kunne ikke lastes for ntkrnlpa.exe Loading Kernel Symbols .................................................. .................................................. ............................................... Loading User Tegnforklaring Loading losses modul listen ..... ************************************************** ***************************** * * * Bugcheck Analyse * * * ************************************************** ***************************** Brug! Analysere-v for at få detaljerede debugging information. BugCheck C5, (0, 2, 1, 81ce88d9) ***** Kernel symboler er forkert. Ret symboler for at gøre analysen. ************************************************** *********************** *** *** *** *** *** Din debugger er ikke bruger det korrekte symboler *** *** *** *** For at denne kommando til at virke ordentligt, din symbol path *** *** Skal pege på. Pdb-filer, der har fuld type information. *** *** *** *** Visse. Pdb-filer (såsom den offentlige OS symboler) ikke *** *** Indeholder de krævede oplysninger. Kontakt den gruppe, som *** *** Forudsat at du med disse symboler, hvis du skal bruge denne kommando til at *** *** Arbejde. *** *** *** *** Type Referencestandarden: nt! _KPRCB *** *** *** ************************************************** *********************** ************************************************** *********************** *** *** *** *** *** Din debugger er ikke bruger det korrekte symboler *** *** *** *** For at denne kommando til at virke ordentligt, din symbol path *** *** Skal pege på. Pdb-filer, der har fuld type information. *** *** *** *** Visse. Pdb-filer (såsom den offentlige OS symboler) ikke *** *** Indeholder de krævede oplysninger. Kontakt den gruppe, som *** *** Forudsat at du med disse symboler, hvis du skal bruge denne kommando til at *** *** Arbejde. *** *** *** *** Type Referencestandarden: nt! _KPRCB *** *** *** ************************************************** *********************** ************************************************** *********************** *** *** *** *** *** Din debugger er ikke bruger det korrekte symboler *** *** *** *** For at denne kommando til at virke ordentligt, din symbol path *** *** Skal pege på. Pdb-filer, der har fuld type information. *** *** *** *** Visse. Pdb-filer (såsom den offentlige OS symboler) ikke *** *** Indeholder de krævede oplysninger. Kontakt den gruppe, som *** *** Forudsat at du med disse symboler, hvis du skal bruge denne kommando til at *** *** Arbejde. *** *** *** *** Type Referencestandarden: nt! _KPRCB *** *** *** ************************************************** *********************** ************************************************** ******************* * Symboler kan ikke indlæses, fordi symbol sti ikke er initialiseret. * * * * Symbolet Sti kan indstilles ved: * * Bruge _NT_SYMBOL_PATH miljø variablen. * * Bruger-y <symbol_path> argumentation, når du starter debugger. * * Bruger. Sympath og. Sympath + * ************************************************** ******************* ************************************************** ******************* * Symboler kan ikke indlæses, fordi symbol sti ikke er initialiseret. * * * * Symbolet Sti kan indstilles ved: * * Bruge _NT_SYMBOL_PATH miljø variablen. * * Bruger-y <symbol_path> argumentation, når du starter debugger. * * Bruger. Sympath og. Sympath + * ************************************************** ******************* Sandsynligvis forårsaget af: ntkrnlpa.exe (nt + e88d9) Followup: MachineOwner --------- |
|
| |||
| |||
| synderen synes at være den ntkrnlpa.exe ive surfet for ya og dets ganske almindelige, men i cant find en rettelse hvad vista du? 32 eller 64 bit hvor meget ram har du installeret? du kan få for meget RAM installeret, sin ret almindeligt med bsod
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| sammen med dette give computeren et godt rene, støv osv. Derefter skal du sørge for at have alle nye drivere til din hardware Hvis du kun har til f.eks 3 GB installeret på en 32 bit system vista (maksimalt kan bruge) flytte ram sticks omkring hvis du har mere end 3 GB tage det ned til 3 GB
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Det er 32 bit, og jeg har 3 GB RAM alle nøjagtig det samme. Jeg har brug for at købe nogle af komprimeret luft, giver det et godt rene. Tak for svaret. |
|
| |||
| |||
| prøv bare flytter en pind til en anden havn at det var en enkel fastsætte, at arbejdet for mig
|
| |||
| |||
| Konstateret, at fejlen er forårsaget af noget software, jeg har, er det kun sker efter et par minutter på at blive tændt. Forsøgt at afinstallere og re-installerer det, at der ikke gjorde noget. |
|
| |||
| |||
| yeh Jeg forsøgte at undersøge dette. exe-fil, der var anført, men fandt masser af problemer med bsod men ingen løsninger ill lad ya vide hvis jeg finder sumit
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| BSoD, ikke sikker på, hvordan du kan løse .... | woodworks | Windows-operativsystemer | 1 | 11th May 2009 07:43 |
| BSOD Hjælp | xsonarx | Windows-operativsystemer | 10 | 2 december 2008 08:34 |
| Bsod | carpious | General Hardware Chat | 1 | 26. sep 2008 06:12 |
| Bsod | manojneo | Windows-operativsystemer | 5 | 14 juni 2008 13:46 |
| BSOD ..... er en lort | alex | Windows-operativsystemer | 2 | 12 juli 2007 07:37 |
| Thread Tools | |
| |