![]() |
|
| |||
| |||
| Ik krijg steeds de gevreesde blauwe scherm van de dood: (. Ik erin trek de minidump bestand, dus als iemand weet warm om het probleem op te lossen, dat zou geweldig zijn. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| whats je specs? OS en hardware heb je geen nieuwe hardware toegevoegd laatste tijd?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Sorry, dacht ik dat die in al ... Het is voor Windows Vista, voegde enkele nieuwe ram de andere dag, maar het probleem bestond lang voordat ik het deed. Het is gewoon geworden persistente de laatste tijd. |
|
| |||
| |||
| Thought I'd kopie van de hele minidump bestand voor die van u dat niet wilt downloaden. Alle hulp zou geweldig zijn: Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.8.0004.0 X86 Copyright (c) Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Loading Dump File [C: \ Users \ Sean \ Desktop \ Mini030108-01.dmp] Mini Kernel Dump File: Only registers en stack trace beschikbaar zijn Symbol search path is: *** Ongeldige *** ************************************************** ************************** * Symbool laden onbetrouwbaar kunnen zijn zonder een symbool zoeken pad. * * Gebruik. Symfix om de debugger kies een symbool pad. * * Na het instellen van uw symbool pad gebruik. Reload to refresh symbool locaties. * ************************************************** ************************** Executable search path is: ************************************************** ******************* * Symbolen kunnen niet worden geladen omdat symbool pad is niet geïnitialiseerd. * * * * De Symbol Pad kan worden ingesteld door: * * Het gebruik van de _NT_SYMBOL_PATH omgevingsvariabele. * * Met behulp van de-y <symbol_path> argument bij het starten van de debugger. * * Gebruikt. Sympath en. Sympath + * ************************************************** ******************* Unable to load image \ SystemRoot \ system32 \ Ntkrnlpa.exe, Win32 error 0n2 *** WAARSCHUWING: Kan niet verifiëren timestamp voor Ntkrnlpa.exe *** ERROR: Module load afgesloten maar symbolen kunnen niet worden geladen voor Ntkrnlpa.exe Windows Vista Kernel Version 6000 MP (2 processor) Free x86-compatibel Product: WinNT, suite: TerminalServer SingleUserTS Persoonlijke Kernel base = 0x81c00000 PsLoadedModuleList = 0x81d11e10 Debug sessie tijd: Sat Mar 1 09:19:10.763 2008 (GMT +0) System Uptime: 0 dagen 11:44:05.354 ************************************************** ******************* * Symbolen kunnen niet worden geladen omdat symbool pad is niet geïnitialiseerd. * * * * De Symbol Pad kan worden ingesteld door: * * Het gebruik van de _NT_SYMBOL_PATH omgevingsvariabele. * * Met behulp van de-y <symbol_path> argument bij het starten van de debugger. * * Gebruikt. Sympath en. Sympath + * ************************************************** ******************* Unable to load image \ SystemRoot \ system32 \ Ntkrnlpa.exe, Win32 error 0n2 *** WAARSCHUWING: Kan niet verifiëren timestamp voor Ntkrnlpa.exe *** ERROR: Module load afgesloten maar symbolen kunnen niet worden geladen voor Ntkrnlpa.exe Loading Kernel Symbols .................................................. .................................................. ............................................... Loading User Symbols Laden gelost module lijst ..... ************************************************** ***************************** * * * Foutencontrole Analyse * * * ************************************************** ***************************** Gebruik! Analyseren-v om gedetailleerde debug-informatie. Foutencontrole C5, (0, 2, 1, 81ce88d9) ***** Kernel symbolen verkeerd. Los symbolen te doen analyse. ************************************************** *********************** *** *** *** *** *** Your debugger is niet met behulp van de juiste symbolen *** *** *** *** Om deze opdracht te laten werken, uw symbool pad *** *** Moet wijs. Pdb-bestanden die zijn volledige soort informatie. *** *** *** *** Bepaalde. Pdb-bestanden (zoals de openbare OS symbolen) niet *** *** Bevat de vereiste informatie. Neem contact op met de groep die *** *** Op voorwaarde dat u met deze symbolen als u deze opdracht om *** *** Werk. *** *** *** *** Type verwezen: nt! _KPRCB *** *** *** ************************************************** *********************** ************************************************** *********************** *** *** *** *** *** Your debugger is niet met behulp van de juiste symbolen *** *** *** *** Om deze opdracht te laten werken, uw symbool pad *** *** Moet wijs. Pdb-bestanden die zijn volledige soort informatie. *** *** *** *** Bepaalde. Pdb-bestanden (zoals de openbare OS symbolen) niet *** *** Bevat de vereiste informatie. Neem contact op met de groep die *** *** Op voorwaarde dat u met deze symbolen als u deze opdracht om *** *** Werk. *** *** *** *** Type verwezen: nt! _KPRCB *** *** *** ************************************************** *********************** ************************************************** *********************** *** *** *** *** *** Your debugger is niet met behulp van de juiste symbolen *** *** *** *** Om deze opdracht te laten werken, uw symbool pad *** *** Moet wijs. Pdb-bestanden die zijn volledige soort informatie. *** *** *** *** Bepaalde. Pdb-bestanden (zoals de openbare OS symbolen) niet *** *** Bevat de vereiste informatie. Neem contact op met de groep die *** *** Op voorwaarde dat u met deze symbolen als u deze opdracht om *** *** Werk. *** *** *** *** Type verwezen: nt! _KPRCB *** *** *** ************************************************** *********************** ************************************************** ******************* * Symbolen kunnen niet worden geladen omdat symbool pad is niet geïnitialiseerd. * * * * De Symbol Pad kan worden ingesteld door: * * Het gebruik van de _NT_SYMBOL_PATH omgevingsvariabele. * * Met behulp van de-y <symbol_path> argument bij het starten van de debugger. * * Gebruikt. Sympath en. Sympath + * ************************************************** ******************* ************************************************** ******************* * Symbolen kunnen niet worden geladen omdat symbool pad is niet geïnitialiseerd. * * * * De Symbol Pad kan worden ingesteld door: * * Het gebruik van de _NT_SYMBOL_PATH omgevingsvariabele. * * Met behulp van de-y <symbol_path> argument bij het starten van de debugger. * * Gebruikt. Sympath en. Sympath + * ************************************************** ******************* Waarschijnlijk veroorzaakt door: Ntkrnlpa.exe (NT + e88d9) Followup: MachineOwner --------- |
|
| |||
| |||
| de boosdoener lijkt de Ntkrnlpa.exe ive gesurfd voor je en zijn vrij algemeen, maar i cant zoeken naar een oplossing wat Vista gebruikt u? 32 of 64 bit hoeveel ram heb je geïnstalleerd? u wellicht te veel ram geïnstalleerd, zijn vrij vaak BSOD
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| samen met dit geeft de computer een goed schoon, stof, enz. Vervolgens controleert u of alle nieuwe stuurprogramma's voor uw hardware als u alleen voor bijvoorbeeld 3Gb geïnstalleerd op een 32 bits systeem vista (maximaal kan gebruiken) verplaats de ram stokjes rond als u meer dan 3 Gb nemen tot 3Gb
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Het is 32 bit en ik heb 3GB ram al precies hetzelfde. Ik moet kopen samengeperste lucht, geeft het een goed schoon. Bedankt voor het antwoord. |
|
| |||
| |||
| probeer gewoon bewegen een stick in een andere haven dat was een eenvoudige oplossing die werkte voor mij
|
| |||
| |||
| Vastgesteld dat de fout wordt veroorzaakt door bepaalde software heb ik het alleen optreedt na een paar minuten van Het wordt ingeschakeld. Geprobeerd het verwijderen en opnieuw installeren, dat niet doen. |
|
| |||
| |||
| yeh Ik heb geprobeerd dat te onderzoeken. exe-bestand dat werd gevonden, maar veel van de problemen van BSOD, maar geen oplossingen ziek laat je weten als ik sumit
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| BSOD, niet weet hoe op te lossen .... | houtwerk | Windows besturingssystemen | 1 | 11 jun 2009 07:43 |
| BSOD Help | xsonarx | Windows besturingssystemen | 10 | 2nd Dec 2008 08:34 |
| BSOD | carpious | Algemeen Hardware Chat | 1 | 26e sep 2008 06:12 |
| BSOD | manojneo | Windows besturingssystemen | 5 | 14 jun 2008 13:46 |
| BSOD ..... een SOD | linasita | Windows besturingssystemen | 2 | 12 jul 2007 07:37 |
| Thread Tools | |
| |