![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg får stadig den fryktede blå skjerm for død: (. Jeg greide å dra i Minidump-fil selv, så hvis noen vet varme for å løse problemet som ville være fint. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er dine spesifikasjoner? OS og maskinvare har du lagt til noen nye maskinvare siste?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Beklager, trodde jeg hadde satt de i alt ... Det er Windows Vista, lagt til noen nye ram forleden dag, men problemet har eksistert lenge før jeg gjorde. Det er bare blitt mer vedvarende siste. |
|
| |||
| |||
| Trodde jeg skulle kopiere hele det Minidump-fil for de av dere som ikke ønsker å laste den ned. Eventuelle hjelpe ville være fint: Microsoft (R) Windows feilsøkingsprogram Version 6.8.0004.0 X86 Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved. Loading Dump File [C: \ Users \ Sean \ Skrivebord \ Mini030108-01.dmp] Mini Kernel Dump File: Only registrerer og stakk sporingsflagg er tilgjengelige Symbol søk banen: *** Ugyldig *** ************************************************** ************************** * Symbol lasting kan være upålitelige, uten et symbol søkebanen. * * Bruk. Symfix å ha feilsøkingsprogram velge et symbol banen. * * Etter at innstillingen din symbol banen bruk. Reload oppdaterer symbol steder. * ************************************************** ************************** Kjørbar søk banen: ************************************************** ******************* * Symbol kan ikke lastes fordi symbolet banen ikke er initialisert. * * * * The Symbol Path kan stilles inn av: * * Bruke _NT_SYMBOL_PATH miljøvariabel. * * Bruker-y <symbol_path> argument når du starter feilsøkingsprogram. * * Bruker. Sympath og. Sympath + * ************************************************** ******************* Kan ikke laste bildet \ SystemRoot \ system32 \ ntkrnlpa.exe, Win32 error 0n2 *** ADVARSEL: Kan ikke kontrollere tidsstempelet for ntkrnlpa.exe *** ERROR: Module Beregnigner fullført men symboler kan ikke lastes for ntkrnlpa.exe Windows Vista Kernel Version 6000 MP (2 procs) Free x86-kompatibel Produkt: Winnt, suite: TerminalServer SingleUserTS Personal Kernel base = 0x81c00000 PsLoadedModuleList = 0x81d11e10 Debug session time: Lør Mar 1 09:19:10.763 2008 (GMT +0) System Oppetid: 0 dager 11:44:05.354 ************************************************** ******************* * Symbol kan ikke lastes fordi symbolet banen ikke er initialisert. * * * * The Symbol Path kan stilles inn av: * * Bruke _NT_SYMBOL_PATH miljøvariabel. * * Bruker-y <symbol_path> argument når du starter feilsøkingsprogram. * * Bruker. Sympath og. Sympath + * ************************************************** ******************* Kan ikke laste bildet \ SystemRoot \ system32 \ ntkrnlpa.exe, Win32 error 0n2 *** ADVARSEL: Kan ikke kontrollere tidsstempelet for ntkrnlpa.exe *** ERROR: Module Beregnigner fullført men symboler kan ikke lastes for ntkrnlpa.exe Laster Kjerne symbol .................................................. .................................................. ............................................... Loading User symbol Loading losses modul listen ..... ************************************************** ***************************** * * * Bugcheck Analyse * * * ************************************************** ***************************** Bruk! Analysere-v for å få detaljert informasjon for feilretting. BugCheck C5, (0, 2, 1, 81ce88d9) ***** Kernel symboler er galt. Fiks symbol gjøre analyse. ************************************************** *********************** *** *** *** *** *** Ditt feilsøkingsprogram ikke bruker riktig symbol *** *** *** *** For denne kommandoen til å fungere ordentlig, er symbol banen *** *** Må peke til. PDB-filer som har full type informasjon. *** *** *** *** Visse. PDB filer (for eksempel offentlig OS symbol) ikke *** *** Inneholder den nødvendige informasjonen. Kontakt gruppen *** *** Gi deg disse symbolene hvis du trenger denne kommandoen til å *** *** Arbeid. *** *** *** *** Type refererte: nt! _KPRCB *** *** *** ************************************************** *********************** ************************************************** *********************** *** *** *** *** *** Ditt feilsøkingsprogram ikke bruker riktig symbol *** *** *** *** For denne kommandoen til å fungere ordentlig, er symbol banen *** *** Må peke til. PDB-filer som har full type informasjon. *** *** *** *** Visse. PDB filer (for eksempel offentlig OS symbol) ikke *** *** Inneholder den nødvendige informasjonen. Kontakt gruppen *** *** Gi deg disse symbolene hvis du trenger denne kommandoen til å *** *** Arbeid. *** *** *** *** Type refererte: nt! _KPRCB *** *** *** ************************************************** *********************** ************************************************** *********************** *** *** *** *** *** Ditt feilsøkingsprogram ikke bruker riktig symbol *** *** *** *** For denne kommandoen til å fungere ordentlig, er symbol banen *** *** Må peke til. PDB-filer som har full type informasjon. *** *** *** *** Visse. PDB filer (for eksempel offentlig OS symbol) ikke *** *** Inneholder den nødvendige informasjonen. Kontakt gruppen *** *** Gi deg disse symbolene hvis du trenger denne kommandoen til å *** *** Arbeid. *** *** *** *** Type refererte: nt! _KPRCB *** *** *** ************************************************** *********************** ************************************************** ******************* * Symbol kan ikke lastes fordi symbolet banen ikke er initialisert. * * * * The Symbol Path kan stilles inn av: * * Bruke _NT_SYMBOL_PATH miljøvariabel. * * Bruker-y <symbol_path> argument når du starter feilsøkingsprogram. * * Bruker. Sympath og. Sympath + * ************************************************** ******************* ************************************************** ******************* * Symbol kan ikke lastes fordi symbolet banen ikke er initialisert. * * * * The Symbol Path kan stilles inn av: * * Bruke _NT_SYMBOL_PATH miljøvariabel. * * Bruker-y <symbol_path> argument når du starter feilsøkingsprogram. * * Bruker. Sympath og. Sympath + * ************************************************** ******************* Trolig skyldes: ntkrnlpa.exe (NT + e88d9) Oppfølging: MachineOwner --------- |
|
| |||
| |||
| den skyldige synes å være ntkrnlpa.exe Ive surfed for deg og det helt vanlige, men jeg skrånende finner en fiks hva vista er du? 32 eller 64 bits hvor mye ram har du har installert? du kan ha for mye RAM installert, det helt vanlig med bsod
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| sammen med dette gi maskinen en god clean, støv osv. Deretter må du ha alle nye drivere for maskinvare Hvis du bare har for eksempel 3GB installert på en 32 bit system vista (maksimalt kan bruke) flytte ram pinner rundt hvis du har mer enn 3GB ta den ned til 3 GB
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Det er 32 bit og jeg har 3 GB RAM alle akkurat det samme. Jeg trenger å kjøpe noen komprimert luft, gir det en god clean. Takk for svar. |
|
| |||
| |||
| prøver bare å flytte en pinne til en annen port det var en enkel reparasjonen som jobbet for meg
|
| |||
| |||
| Fant ut at feilen skyldes et program som jeg har, det skjer bare etter et par minutter etter at den ble slått på. Prøvde å avinstallere og re-installere den, det gjorde ikke noe. |
|
| |||
| |||
| yeh prøvde jeg forsker på det. exe-filen som ble oppgitt, men fant mange problemer bsod men ingen løsninger ill gi deg beskjed hvis jeg finner sumit