mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

BSOD BCCode 50 ~ Jeg har mini Affaldsdepoter Please help?

Reply

Thread Tools
Old 5. juni 2009, 18:02
Ny Medlem Gruppen

Default BSOD BCCode 50 ~ Jeg har mini Affaldsdepoter Please help?

Hi guys,

Jeg fandt dette forum, der søger på Google og det ser ud til at være en stor ressource. Jeg regnede jeg efter mit problem og se, hvis nogen kunne have en idé om, hvad der går galt ...

Heres min maskine:

Windows Vista 64-bit Home Premium
2X Seagate 7200.12 500GB HD's i RAID 0
Sapphire ATI 4870 512MB Video Card
Gigabyte EP45-UD3LR Mobo w / nyeste F5 Bios
4X Sticks af 2GB GSKill DDR2-1066 RAM
Antec Earthwatts 650W PS
Intel Core 2 Duo E8500 CPU @ default 3.16ghz
Antec 900 Sag

Jeg har alle de nyeste Windows-opdateringer og den nyeste ATI skærmdrivere

Problemstilling:

Jeg får en BSOD mens spil. Andre derefter at min computer er 100% rock solid ... nul problemer. Så vidt jeg har oplevet BSOD i UT3 og Burnout Paradise kun. UT3 én gang i midten af spilleregler efter ca 30 min spille tid og Burnout flere gange, før du forlader spillet, og en gang om 15 minutter siden, mens du spiller efter cirka 30 minutters spilletid.

Min BSOD kode er 50 og den vare eller uanset kaldet er 768_1 jeg mener ...
Jeg vil omfatte den seneste mini dump i zip-format. Jeg forsøgte at læse dumpe mig men dont ved ret meget om, hvad det betyder ... nogen hjælp er meget værdsat. Tak =)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Laptop Vs Mini ITX robina80 General Hardware Chat 9 11 September 2009 11:02
Mini ITX Case robina80 Cases & Strømforsyninger 1 10 September 2009 13:01
Lokking at købe en Mini ... Jimmy Hat Off Topic Discussion 6 12 august 2008 05:46
Building A Mini Pc DAllmon General Hardware Chat 4 3 august 2008 05:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.