mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

BSOD BCCode 50 ~ Ik heb mini stortplaatsen Please help?

Reply

Thread Tools
Old 5 jun 2009, 18:02
Nieuw Lid Fractie

Default BSOD BCCode 50 ~ Ik heb mini stortplaatsen Please help?

Hi guys,

Ik vond dit forum zoeken Google en het lijkt te zijn een grote bron. Ik dacht dat ik na mijn probleem en zien of er iemand misschien een idee van wat mis kan gaan ...

Heres mijn machine:

Windows Vista 64-bit Home Premium
2X Seagate 7200.12 500GB HD's in RAID 0
Sapphire ATI 4870 512MB Video Card
Gigabyte EP45-UD3LR mobo w / nieuwste F5 Bios
4X Sticks van 2GB GSKill DDR2-1066 RAM
Antec Earthwatts 650W PS
Intel Core 2 Duo E8500 CPU @ standaardstijl 3.16ghz
Antec 900 Case

Ik heb de nieuwste Windows-updates en de nieuwste ATI-videostuurprogramma's

Het probleem:

Ik krijg een BSOD tijdens het spelen van spelletjes. Andere dan is dat mijn computer is 100% rock solid ... nul problemen. Tot nu toe heb ik de BSOD in UT3 en Burnout Paradise alleen. UT3 een keer in het midden van het spelen na ongeveer 30 minuten speeltijd en Burnout meerdere malen bij het verlaten van het spel en na ongeveer 15 minuten geleden tijdens het spelen na ongeveer 30 minuten speeltijd.

Mijn BSOD code is 50 en de post of wat dan ook zijn genoemd is 768_1 Ik denk ...
Ik zal de laatste mini-dump in zip-formaat. Ik probeerde te lezen dumpbestand mezelf maar dont weet veel over wat het betekent ... alle hulp is zeer gewaardeerd. Thanks =)
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Laptop Vs Mini ITX robina80 Algemeen Hardware Chat 9 11 september 2009 11:02
Mini ITX Case robina80 Cases & Power Supplies 1 10 september 2009 13:01
Lokking voor de aanschaf van een Mini ... Jimmy Hat Off Topic Discussie 6 12 aug 2008 05:46
Gebouw A Mini Pc DAllmon Algemeen Hardware Chat 4 De 3 augustus 2008 05:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.