mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

BSOD BCCode 50 ~ Jeg har mini dumper Vennligst hjelp?

Reply

Thread Tools
Old 5 juni 2009, 18:02
New Member Group

Default BSOD BCCode 50 ~ Jeg har mini dumper Vennligst hjelp?

Hei folkens,

Jeg fant dette forumet søker på Google og den ser ut til å være en stor ressurs. Jeg skjønte jeg skulle legge opp mitt problem, og se om noen kanskje har en idé om hva som går galt ...

Heres min maskin:

Windows Vista 64-bit Home Premium
2X Seagate 7200.12 500GB HD står i RAID 0
Sapphire ATI 4870 512MB skjermkort
Gigabyte EP45-UD3LR Mobo m / nyeste F5 Biografier
4X kjepper i 2GB GSKill DDR2-1066 RAM
Antec Earthwatts 650W PS
Intel Core 2 Duo E8500 CPU @ standard 3.16ghz
Antec 900 Case

Jeg har alle de nyeste Windows-oppdateringene og den nyeste ATI-skjermdriverne

Problemet:

Jeg får en BSOD mens du spiller spill. Andre deretter at maskinen er 100% solid ... null problemer. Så langt jeg har opplevd BSOD i UT3 og Burnout Paradise bare. UT3 gang i midten av leker etter ca 30 min spille tid og Burnout flere ganger før du går i spillet, og når cirka 15 minutter siden mens du spiller etter ca 30 minutter spille tid.

Min BSOD koden er 50 og elementet eller hva det kalles, er 768_1 Jeg tror ...
Jeg vil ta den siste mini dump i zip-format. Jeg prøvde å lese dumpe meg, men ikke vet mye om hva det betyr ... hjelp er verdsatt. Takk =)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.