![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Jeg fant dette forumet søker på Google og den ser ut til å være en stor ressurs. Jeg skjønte jeg skulle legge opp mitt problem, og se om noen kanskje har en idé om hva som går galt ... Heres min maskin: Windows Vista 64-bit Home Premium 2X Seagate 7200.12 500GB HD står i RAID 0 Sapphire ATI 4870 512MB skjermkort Gigabyte EP45-UD3LR Mobo m / nyeste F5 Biografier 4X kjepper i 2GB GSKill DDR2-1066 RAM Antec Earthwatts 650W PS Intel Core 2 Duo E8500 CPU @ standard 3.16ghz Antec 900 Case Jeg har alle de nyeste Windows-oppdateringene og den nyeste ATI-skjermdriverne Problemet: Jeg får en BSOD mens du spiller spill. Andre deretter at maskinen er 100% solid ... null problemer. Så langt jeg har opplevd BSOD i UT3 og Burnout Paradise bare. UT3 gang i midten av leker etter ca 30 min spille tid og Burnout flere ganger før du går i spillet, og når cirka 15 minutter siden mens du spiller etter ca 30 minutter spille tid. Min BSOD koden er 50 og elementet eller hva det kalles, er 768_1 Jeg tror ... Jeg vil ta den siste mini dump i zip-format. Jeg prøvde å lese dumpe meg, men ikke vet mye om hva det betyr ... hjelp er verdsatt. Takk =) |