mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

BSoD, ikke sikker på, hvordan du kan løse ....

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 07:02
Ny Medlem Gruppen

Hej alle,

Når jeg forsøger og afspille High Definition-videoer på min computer (Windows Media Player og Youtube) videoen vil indefryse, så skærmen bliver blank (med lyd fortsætter i små serier) og jeg til sidst får en BSoD. Lavere beslutninger arbejde absolut bøde eller anden grund ....

Hvis jeg virkelig hurtig og lukker programmet, før den låses op min computer helt, så Windows fortæller mig, at skærmdriveren er holdt op med at virke, men rettede sig dog som nævnt nedenfor, opdatere driverne ikke synes at være spørgsmålet

Jeg har den Sapphire 1GB HD4850x2 grafikkort på vinduet Vista Ultimate 64 bit, resten af min computer spec er på min profil.

BEMÆRK! Jeg har allerede forsøgt at fjerne eksisterende drivere bruger driver sweeper og ajourføre skærmdrivere, dette har ikke løst problemet.

Kan nogen hjælpe mig?

Jeg kan give dig log fra BSoD, hvis nogen kan fortælle mig hvordan du får fat i det, (det vil ikke tage for lang tid, som jeg kan få det på efterspørgslen!)

Tak,

Dan.
Old 11 juni 2009, 07:43
Donor-Gruppen

Har du prøvet en anden afspiller / codec pack?

Jeg bruger K-Lite Fuld med Media Player Classic, og det spiller alle mine 720p og 1080p filer fine ..... Jeg tvivler på, at det er et driver problem, som kort skal bøde med enhver form for HD-afspilning.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.